עופר אבניר, המייבאת את אופנועי מוטו גוצי האיטלקית, הכריזה על תחילת שיווק הדגם V9 – קרוזר קלאסי בהופעתו ונינוח בביצועיו – בשתי גרסאות: בובר (Bobber) ורואמר (Roamer).
אופנוע זה, מציינת עופר אבניר, מושק בצמוד למלאת 95 שנים לאופנוע הראשון של מוטו גוצי.
מוטו גוצי V9 בישראל
צילום: מנהל
דגם
האופנוע, מעצם היותו מוטו גוצי, מצויד במנוע V2 אורכי – כאן בנפח 850 סמ"ק המייצר 55 כ"ס (ב-6250 סל"ד) ו-6.3 קג"מ (ב-3000 סל"ד) – ובגל הינע. משקל ה-V9 הוא 199 ק"ג. המפרט כולל בולמי קאיאבה מלפנים ומאחור, בלמי ברמבו, ABS, בקרת אחיזה (MGTC) עם 2 מצבים ואפשרות לניתוק מלא, שקע חיבור ל-USB ומשבת למניעת גניבה. בתשלום נוסף ניתן לרכוש את יישומון MG-MP לטלפון החכם, לקבלת נתונים ומידע ממחשב האופנוע.
גרסאות
ההבדל בין ה'בובר' ל'רואמר' הוא, בעיקר, בגלגל הקדמי; חישוק "19 (עם צמיג 100/90) ברואמר, חישוק "16 בבובר (וצמיג 130/90). בשניהם החישוק האחורי הוא בקוטר "16, ועוטה צמיג 150/80. ויש עוד הבדלים: לרואמר מפסע ארוך יותר – 125.1 מ"מ לעומת 116.1 מ"מ לבובר – וכידון מוגבה; מוטו גוצי מזכירה את דגם נבאדה 750 מסוף המאה הקודמת כמקור השראה לגרסה זו. שינויים קלים בהגשה – כרום בסעפות ובדודי הפליטה, בכידון ובחישוקי הגלגלים – וצביעה בלבן, אדום או צהוב בגימור מבריק, כמו גם הבדלים קטנים בגובה המושב, מבדילים אותו גם הם מהבובר.
מוטו גוצי V9 בישראל
צילום: מנהל
גרסת בובר – עם צמיג קדמי קטן אבל שמן יותר, מפסע שנועד גם הוא להעניק היגוי מהיר יותר וכידון שטוח – מוצעת בהופעה מעט יותר "קשוחה"; צבעי שחור/צהוב או אפור/אדום בגימור מט בלבד, וחלקים מושחרים (סעפות ודודי הפליטה, קפיצי הבולמים האחוריים, כידון וחישוקים).
מחיר
מוטו גוצי V9, על שתי גרסאותיו, מוצע לקהל ב-70,000 שקלים.
*****
אבזריון, הדור החדש
עופר אבניר ניצלה את ההזמנות גם להשקת חנות הדגל של אבזריון, המייבאת ומשווקת ציוד רכיבה וציוד היקפי לאופנועים. החנות, הנמצאת בדרך בגין 19, מבוססת על שמונה אגפים המוקדשים כל אחד לסוגים שונים של ציוד לפי הייעוד ולפי סוג הציוד: כביש, שטח, ספורטיבי, קז'ואל/רטרו, מיגונים, קסדות, כפפות והנעלה. בחנות מוצעים למעלה מ-500 פריטים של המותגים אלפינסטאר, שואי, ספידי, ת'ור, סטיילמרטין, ועוד.
לפי עופר אבניר, בחנות ששטחה 250 מ"ר ועוצבה על-ידי המעצב גיא בנבנישתי, הושקע סכום הקרוב למיליון שקלים.
מוטו גוצי V9 בישראל
צילום: מנהל