ניקו רוזברג ומרצדס ניצחו בתום מירוץ לילה סוער ודרמטי שהתנהל בסינגפור. ניצחון שלישי רצוף של רוזברג, שמחזיר אותו לראשות הטבלה, אחרי שהתדרדר למקום השני ב"תקופת היובש" שהגיעה אחרי פתיחה מוחצת (חמישה נצחונות ברצף). לואיס המילטון, חברו לקבוצה ויריבו הצמוד בקרב על התואר, סיים שלישי בלבד אחרי דניאל ריקרדו המפתיע מרד-בול.

המירוץ הלילי במסלול הרחובות של סינגפור מרתק תמיד, ומושך אליו אלפי צופים. סוף השבוע נפתח בצורה מצוינת עבור רוזברג, ששלט ללא עוררין בכל מקצה הדירוג, והיה מהיר משמעותית מכל המתחרים האחרים – כולל המילטון שסיים שלישי במקצה. זה האחרון טען כי לא הצליח להתחבר למכונית, ולהבין מדוע היא איטית יותר. ביניהם הצליח להתברג ריקרדו ברד-בול, שנראתה לא רע בהקפות הדירוג והכינה הפתעות למרצדס.
רוזברג מנצח במותחן סינגפורי
צילום: מנהל
כבר משלבי הפתיחה היה ברור שהמירוץ בסינגפור לא יהיה פיקניק עבור קבוצת מרצדס, כאשר שני הנהגים קיבלו הוראה לשמור על הבלמים, שהתחממו יתר על המידה, ולנהוג בקצב שמרני. באותם שלבים נראה היה שמצבו של רוזברג נוח, כאשר גם ב"קצב שמרני" הוא הצליח לפתוח פער נאה על ריקרדו. המילטון, לעומת זאת, המשיך לסבול, לא הצליח לשמור על קצב טוב ונעקף על ידי קימי ראיקונן.
ואולם המתח נשמר לסיום. בהקפה ה-48 נכנס ריקרדו להחלפת צמיגים אחרונה בעוד מרצדס ורוזברג (בניגוד להמילטון וראיקונן) בחרו להישאר עם הצמיגים הישנים. ריקרדו יצא נחוש ועם הצמיגים החדשים התחיל לסגור את הפער עם סדרת הקפות מהירות משמעותית מאלה של רוזברג. אנשי רד-בול הודיעו לו בקשר שבקצב הזה הוא יעבור את רוזברג 4 הקפות לסיום. אלא שאנשי מרצדס לא היו עיוורים למתרחש, ונתנו לרוזברג הוראה להגביר את הקצב, כך שלמרות שהפער הלך והצטמצם עד לסיום – בהקפה האחרונה הוא עמד על פחות משניה, אחרי שכבר היה יותר מעשרים שניות! – ריקרדו נאלץ להסתפק במקום השני. רוזברג הסביר לאחר מעשה שסמנים אחוריים שעיכבו אותו במהלך המירוץ, גרמו לכך שאם היה נכנס להחלפת צמיגים כמו ריקרדו הוא היה יורד למקום השני.
רוזברג מנצח במותחן סינגפורי
צילום: מנהל
הדרמה הגדולה בסיום גרמה לרבים לא לשים לב למירוץ האדיר שניהל סבסטיאן פטל, שסיים חמישי אחרי שפתח מהמקום האחרון בשל תקלה מביכה במקצה הדירוג (מתלה אחורי שהתפרק). מקס וורסטפן סיים שישי אחרי מירוץ בינוני והקדים את פרננדו אלונסו (מקלארן), סרג'יו פרז (פורס אינדיאה), דניל קוויאט (טורו-רוסו) וקווין מגנוסן (רנו).

גרנד-פרי סינגפור
1. ניקו רוזברג - מרצדס
2 דניאל ריקרדו - רד-בול
3 לואיס המילטון - מרצדס
4 קימי ראיקונן - פרארי
5 סבסטיאן פטל - פרארי
6 מקס וורסטפן - רד-בול
7 פרננדו אלונסו - מקלארן
8 סרגיו פרז- פורס - אינדיאה
9 דניל קוויאט - טורו- רוסו
10 קווין מגנוסן – רנו
רוזברג מנצח במותחן סינגפורי
צילום: מנהל
אליפות העולם לנהגים
1. ניקו רוזברג – 273 נק'
2. לואיס המילטון - 265 נק'
3. דניאל ריקרדו - 179 נק'
4. סבסטיאן פטל - 153 נק'
5. קימי ראיקונן - 148 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס – 538 נק'
2. רד-בול – 316 נק'
3. פרארי – 301 נק'
4. פורס - אינדיאה- 112 נק'
5. וויליאמס - 111 נק'

רוזברג מנצח במותחן סינגפורי
צילום: מנהל