זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בנעלי אובוז Sawtooth, בשווי 823 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל[email protected] עד 25 לספטמבר. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).

הבריכה שבצילום מהחודש שעבר היא עין סוכות. זה מקום המעיין עצמו, שמצטיין במים צלולים לחלוטין, וממנו זורמים המים דרך סבך הסוף אל הבריכה הגדולה והמוכרת יותר. הבריכה הגדולה היא בקוטר של חמישים מטרים ועמוקה – גדולה מספיק לשחייה ואף לבילוי עם מזרון ים/סירה מתנפחת וכדומה.
עין סוכות נמצאת בבקעת הירדן, לא רחוק מהישוב מחולה, מיקום שהופך אותה לנקודה מעולה לעצירת התרעננות בדרך לכנרת. יש הפניה אל המעיין מהכביש הראשי, אך ההגעה אליו יכולה להיות מעט מאתגרת אם לא מכירים את הדרך. צריך פשוט לעקוב אחר הוראות ההגעה שנמצאות ברשת בשפע – או לחתור למגע עם ריכוז הסוף הירוק הבולט למרחוק. הדרך עצמה עבירה גם למכוניות פרטיות.
החיסרון היחיד של המקום הוא מיעוט הצל – בעיה בבקעת הירדן בקיץ – אבל בביקור האחרון שלנו במקום ראינו כי מישהו שתל במקום עצים. כך שאפשר לקוות כי תוך כמה שנים גם בעיה זו תיפתר.
הזוכה בערכת פויקה של חברת גורו, בשווי 500 שקלים היא שירה וורדי. בישול נעים!
זהה - וזכה (חודש ספטמבר)
צילום: מנהל

הפרס החודש – נעלי טיולים מדגם אובוז Sawtooth, עם גוף המשלב בין עור לרשת להשגת עמידות טובה יחד עם יכולת איוורור מצוינת. הסוליה מעוצבת במבנה אגרסיבי לאחיזה טובה בכל סוג של תוואי שטח, ושדרת ניילון נוקשה מעניקה יציבות והגנה על כף הרגל מפני סלעים. המחיר לצרכן של הנעליים: 823 שקלים.