סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה, כי סיכום מכירות הרכב בארה"ב ברבע השלישי של 2016 מעלה כי טסלה מכרה יותר מכוניות פאר מאשר המתחרים שלה – ובפער ענק.
פאר חשמלי – יותר מכל האחרים, ובהפרש
צילום: מנהל
לפי הנתונים, מכרה טסלה בשלושת החודשים של הרבעון 9156 יחידות של דגם הפאר הכל-חשמלי שלה, מודל S. נתון זה גבוה ב-59% ממכירות הדגם בתקופה המקבילה אשתקד (5758 יחידות). המשמעות של נתון זה היא כי טסלה מכרה ברבעון השלישי 32% (שליש!) מכלל רכבי הפאר בארה"ב (Large Luxury Sedans; קבוצה הכוללת, לפי בלומברג, גם מכוניות סלון במהדורות מיוחדות או יקרות יחסית כמו מרצדס CLS, אודי A7, מזראטי גיבלי וכו').
במקום השני נמצאת מרצדס עם S קלאס: 4921 מכירות וירידה של 9%. במקום השלישי ב.מ.וו סדרה 7 החדשה, 3634 יחידות וזינוק של 219%; כלומר, טסלה מכרה 86% יותר מאשר מרצדס שבמקום השני, וסך המכירות שלה בסגמנט ברבעון הזה גדול מזה של מכוניות הדגל של מרצדס וב.מ.וו גם יחד(!) ב-7%.
בנוסף, מכרה טסלה ברבעון השלישי של 2016 לא פחות מ-5428 יחידות של רכב הפנאי הגדול והכל-חשמלי שלה, מודל X, נתון המהווה 6% מכלל המכירות בסגמנט זה. לפי מקורות בטסלה מסרו לבלומברג כי יותר יחידות של דגם X נמכרו פורשה קאיין וריינג' רובר, והדגם נמצא כעת במקום השביעי, אחרי דגמי פנאי גדולים של יצרני יוקרה אחרים.
פאר חשמלי – יותר מכל האחרים, ובהפרש
צילום: מנהל