קרקס הגרנד-פרי הגיע לאוסטין טקסס לכבוד הגרנד-פרי של ארצות-הברית - וגם כאן לא היו הפתעות. מכוניות מרצדס שלטו בהקפות הדירוג, ולמרות שדניאל ריקרדו מרד-בול הבטיח להפתיע במירוץ זה לא קרה לבסוף. לואיס המילטון, שהיה המהיר בהקפות הדירוג, גם סיים ראשון, והקדים את ניקו רוזברג שהבטיח עוד ניצחון כפול למרצדס. היה זה נצחונו ה-50 בקריירה של המילטון (רק אלן פרוסט ומיכאל שומאכר השיגו יותר).
תורו של המילטון
צילום: מנהל
שתי המכוניות של מרצדס היו המהירות ביותר בהקפות הדירוג, אך הפעם המילטון זינק היטב ולא אפשר לרוזברג לגנוב את ההובלה. למעשה היה זה ריקרדו, שזינק מהמקום השלישי, אשר הצליח להפתיע ולתפוס את מקומו של רוזברג אחרי הפניה הראשונה. ובעוד רוזברג מנסה, בלי הצלחה, לעקוף את ריקרדו שהיה על צמיגים מהירים יותר, פתח המילטון פער בראש. רוזברג הימר על צמיגים קשים ועמידים יותר בהחלפה הראשונה כדי למשוך את החלפת הצמיגים השנייה. וכך כאשר תקלה שגרמה לפרישתו של מקס וורסטפן (במירוץ לא מוצלח בו הוא גם נכנס בטעות להחלפת צמיגים), גררה הכרזה על מכונית קוצבת וירטואלית זה אפשר לשתי מכוניות המרצדס להיכנס להחלפה נוספת של צמיגים. ריקרדו שהחליף מעט קודם, נאלץ לנוע לאט באותו שלב. זה אמר שרוזברג יכול היה לצאת לפניו וליטול את המקום השני.
תורו של המילטון
צילום: מנהל
מכאן ואילך נעו שתי מכוניות המרצדס לכיוון קו הגמר מבלי שמשהו יכול היה לסכן אותם. בפרארי ראינו את קימי ראיקונן פותח היטב אבל החלפת צמיגים שלומאלית של הקבוצה (צמיג אחורי לא הורכב כהלכה) קטעה את המירוץ שלו. פטל, שלא היה מרוצה מהמכונית (שסבלה מבעיות ניהוג) סיים רביעי לבסוף. זה אולי הדגיש את המצב הבעייתי של הקבוצה, שבאופן ברור נסוגה לא רק ביחס למרצדס אלא גם ביחס לרד-בול. חמישי סיים פרננדו אלונסו המצוין - בהחלט לא מקום שגרתי עבור מקלארן-הונדה השנה. אלונסו ניהל קרבות מרתקים בסיום, אך עקיפה אגרסיבית על פיליפה מאסה כמעט ועלתה לו בעונש. אחריו היו קרלוס סיינז (טורו-רוסו), מאסה (וויליאמס), סרג'יו פרז (פורס-אינדיאה), ג'נסון בטון (מקלארן) שהתקדם יפה אחרי שפתח מהמקום ה-19, ורומן גרוז'אן שהביא נקודת תנחומים לקבוצת 'האס' האמריקאית במגרש הבית.
תורו של המילטון
צילום: מנהל
בסופו של דבר רוזברג אמנם מזער נזקים, אבל עם שלושה מירוצים לסיום והתכווצות היתרון על המילטון ל-26 נק', הכל עדיין פתוח ומותח.

גרנד-פרי ארצות-הברית
1. לואיס המילטון – מרצדס
2. ניקו רוזברג - מרצדס
3. דניאל ריקרדו – רד-בול
4. סבסטיאן פטל – פרארי
5. פרננדו אלונסו – מקלארן
6. קרלוס סיינז - טורו-רוסו
7. פיליפה מאסה – וויליאמס
8. סרג'יו פרז - פורס-אינדיאה
9. ג'נסון בטון - מקלארן
10. רומן גרוז'אן - האס

אליפות העולם לנהגים
1. ניקו רוזברג – 331 נק'
2. לואיס המילטון - 305 נק'
3. דניאל ריקרדו - 227 נק'
4. סבסטיאן פטל - 177 נק'
5. קימי ראיקונן - 170 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס – 636 נק'
2. רד-בול – 400 נק'
3. פרארי – 347 נק'
4. פורס-אינדיאה - 138 נק'
5. וויליאמס - 130 נק'

תורו של המילטון
צילום: מנהל