מרצדס חשפה בפרנקפורט את הגרסה ההיברידית המעודכנת של S קלאס, בהמשך לרענון הכולל של סדרה S בשנה האחרונה. הגרסה המחודשת תיקרא S560e במקום S500e עד כה. מערכת ההנעה עודכנה, ואפילו תא המטען גדל בהשוואה לגרסה ההיברידית הקודמת.
השינוי המרכזי במערכת ההנעה הוא מנוע חשמלי משופר, עם סוללה חדשה. הסוללה היא עדיין מסוג ליתיום-יון, אך לזו כעת נפח גדול מבעבר – 13.5 קילוואט-שעה, במקום 8.7 קילוואט-שעה, הבדל של 55%. בזכות מבנה חדש לסוללה עצמה ולמרות הקיבולת שגדלה, לסוללה מידות קטנות מבעבר – מה שאפשר הגדלה של נפח תא המטען, מ-395 ליטר ל-410 ליטר. טווח הנסיעה החשמלי גדל בזכות שיפור הקיבולת מ-32 ק"מ ל-50 ק"מ. אל הסוללה המשופרת מצטרף גם מנוע חשמלי חזק מבעבר – 122.5 כ"ס במקום 115.5 כ"ס, 44.8 קג"מ במקום 34.6 קג"מ.
מרצדס S קלאס היברידית מחודשת - בישראל בעוד שנה
צילום: מנהל
בכל הקשור למנוע הבעירה הפנימית, השינויים קטנים יותר. בשונה מסדרת S קלאס המעודכנת, כאן מנוע הבנזין הוא עדיין מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר עם שני מגדשי טורבו, ולא מנוע השישה-בטור החדש. יחד עם זאת, מנוע ה-V6 חזק מבעבר, עם 367 כ"ס ו-51 קג"מ, במקום 333 כ"ס ו-48.9 קג"מ עד היום.
בשונה מבעבר, הפעם מרצדס לא מפרסמת את נתוני ההספק והמומנט המשוקללים. זמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש קוצר מ-5.2 שניות ל-5, וצריכת הדלק המשולבת, על פי נתוני מעבדה, הופחתה ב-25% - מ-35.7 ק"מ לליטר, ל-47.6 ק"מ לליטר, ככל הנראה בזכות טווח הנסיעה החשמלי הגדול יותר (שמעוות את נתוני הצריכה הנמדדים).
מכלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, נמסר כי מרצדס S קלאס ההיברידית המחודשת תוצע בישראל בספטמבר 2018, במקביל להשקתה בשאר העולם.

מרצדס S קלאס היברידית מחודשת - בישראל בעוד שנה
צילום: מנהל