לנד רובר הציגה בפרנקפורט את דיסקברי SVX – גרסה קשוחה וחזקה של לנד רובר דיסקברי 5, עם מנוע V8 בריא ושיפורי מתלים, לטובת עבודת שטח אינטנסיבית במיוחד.

האותיות SV בשם הגרסה החדשה של הדיסקברי מסמלות כי מדובר ברכב שעבר תחת ידיהם של אנשי חטיבת המכוניות המיוחדות של יגואר ולנד רובר (Special Vehicle Operations) – חטיבה שכבר הראתה לעולם כמה גרסאות-קצה מלהיבות במיוחד לדגמי הקונצרן, בהם ריינג' רובר ספורט SVR ו-XE SV פרוג'קט 8. כעת מגיע תורו של דיסקברי 5 לקבל גרסת-קצה – הפעם כזו שמכוונת לקצה גם בכביש וגם בשטח.
דיסקברי SVX נבדל מדיסקברי רגיל בעיקר בנגיעות צבע כתומות סביב המרכב (כולל שתי טבעות עיגון מאחור ואחת מלפנים), כננת אחורית, גימור מוכסף לפגושים ולספי המרכב, מוטות גג מוכספים ושתי יחידות תאורה המותקנות על הגג. על תא הנוסעים לא פורסם מידע או תמונות, פרט לכך שידית ההילוכים איננה בורר סיבובי, אלא ידית הילוכים מסורתית, לטובת "שיפור השליטה לנהג".
את דיסקברי SVX יניע, לראשונה בדגם החדש, מנוע בנזין V8 בנפח 5.0 ליטר עם מגדש על - המספק 525 כ"ס ו-63.7 קג"מ. הכוח הזה מועבר לארבעת הגלגלים (באופן קבוע) דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, תיבת העברה ובמקרה הצורך – גם נעילה לדיפרנציאל האחורי. נתוני ביצועים אין בשלב זה.
בלנד רובר מכריזים גם על שינויים במערכת המתלים - אם כי כרגע ישנן בעיקר הצהרות, ללא נתונים טכניים - לטובת יכולת שטח משופרת. המרכב ב-SVX מוגבה לעומת דיסקברי רגיל, וכך מתאפשר מרווח גחון גדול מהרגיל, זוויות מרכב עדיפות ומהלך מתלים גדול יותר לעומת דיסקברי 5 שגרתי. עוד כלולים בדיסקברי SVX – מערכת "טריין רספונס 2" (בורר מצבי נהיגה לשטח) בעלת תכנות ייחודי לגרסה זו, מוטות מייצבים מתנתקים וצמיגי שטח "גודייר רנגלר" במידה ייחודית של 275/55-20, בעלי דופן כפולה.
לנד רובר דיסקברי SVX מיועד לייצור סדרתי כבר בתחילת 2018. מחברת המזרח, יבואנית לנד רובר, טרם נמסרה התייחסות בנוגע לשיווק הרשמי של גרסה זו בישראל.