טויוטה תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה, שתיפתח ביום חמישי, לנד קרוזר פראדו מעודכן. זוהי מתיחת הפנים השנייה לדגם הוותיק, שהוצג במקור לפני שמונה שנים - וגם הפעם השינויים הם עיצוביים בעיקרם, בעוד שהמכאניקה נותרה זהה (אם כי מאז מתיחת הפנים האחרונה, נוספו מנוע ותיבת הילוכים חדשים).

מבחוץ, ההופעה החיצונית הפכה דומה יותר לזו של אחיו הגדול של הפראדו – לנד קרוזר V8. השינויים בהופעה החיצונית כוללים, בין השאר, מכסה מנוע חדש (כולל השיקוע במרכז המכסה, כמו ב-V8), יחידות תאורה בעיצוב חדש מלפנים ומאחור ופגושים חדשים; לדברי טויוטה, חלקי המרכב החדשים - המוסיפים 6 ס"מ לאורך הכללי (כעת 484 ס"מ בארוך, 456.5 ס"מ בקצר) - אמורים להציע נראות טובה יותר מעמדת הנהג, ובכך לאפשר תמרון נוח יותר של הרכב הגדול. כמו כן, ישנם חישוקים בעיצוב חדש, בגדלים "17-"19.
גם תא הנוסעים עבר שינוי עיצובי - בעיקר באיזור סביבת הנהג. העדכון כולל גלגל הגה חדש, וכן סידור חדש לפקדי מערכת בקרת האקלים ומערכת המולטימדיה (כולל מסך גדול מבעבר - "8, במקום "7) ולבוררי מצבי נהיגת השטח. טויוטה מצהירה כי מבנה הקונסולה המרכזית שונה, לטובת נראות משופרת ותפעול נגיש יותר. גם חומרי הדיפון שונים, כאשר את דיפוני הכמו-עץ מחליפים דיפוני כמו-מתכת כסופים.
לצד כל אלו, הבשורות החשובות נוגעות למפרט הבטיחות המשופר. כעת צפוי לכלול המפרט התקני מערכות בטיחות מתקדמות כדוגמת בלימת חירום אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל), בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב ותאורת דרך אדפטיבית (אור גבוה אוטומטי). ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה מאחור יוצעו בנפרד, בתוספת תשלום.
מבחינה מכאנית, לא בוצעו בלנד קרוזר שינויים. אלו בוצעו כאמור לפני כשנתיים, כאשר מנוע דיזל חדש - 4 צילינדרים בנפח 2.8 ליטר, עם 177 כ"ס ו-42.8 קג"מ – החליף את מנוע ה-3.0 ליטר הוותיק, ותיבת שישה הילוכים החליפה תיבה בת חמישה הילוכים. ההיצע כולל, בנוסף, גם גרסת בנזין V6 בנפח 4.0 ליטר עם 281 כ"ס ו-39.2 קג"מ, ותיבת שישה הילוכים אוטומטית.
מיוניון מוטורס נמסר כי טויוטה לנד קרוזר המחודש יוצע בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2018, אם כי עדיין לא ידוע מתי בדיוק.