מצלמות דרך הולכות ותופסות פופולאריות בארץ, ולכן לא מפתיע שההיצע גדל. התוספת החדשה ביותר להיצע המקומי נחשפה במסיבת עיתונאים שערכה חברת ביקונקט, העוסקת ביבוא מוצרי שמע ואלקטרוניקה מתקדמים. מדובר במצלמות של מותג NextBase, לו קו דגמים עשיר בתחום עם נוכחות חזקה באתרי המכירות הגדולים כגון אמאזון. הדגמים המיובאים ארצה הם שני דגמי העלית בהיצע של החברה - 4061 ו-4063, הנבדלים אחד מהשני רק בכך שהשני כולל גם GPS ו-WIFI (שמאפשר העברת תמונות לנייד - לא שליטה במצלמה).
המפרט הטכני מבטיח, על פניו, יכולת טובה בצילום בתנאי תאורה נמוכה: חיישן של סוני מדגם IMX322, עם פיקסלים בגודל של 2.8uM - משמע שטח פיקסל גדול בערך פי ארבע משל פיקסל בחיישן של סמסונג S7, למשל; ועדשה בעלת מפתח צמצם מרבי של 1.6.
מצלמות הדרך של נקסטבייס - בעברית
צילום: מנהל
פונקצית WDR - טווח דינמי רחב - מובנית אמורה לעזור במקרים של קונטרסט קיצוני, למשל בנסיעה מול השמש. מבנה העדשה מאפשר התקנת פילטר מקטב, שעשוי לעזור גם הוא במצבי תאורה בעייתיים על ידי ביטול השתקפויות - אך יש לקחת בחשבון שפילטר כזה פוגע ביכולת הצילום בתאורה נמוכה.
עוד במפרט - יכולת צילום ברזולוצית 1080P בקצב של 30 פריימים בשניה; זווית צילום של 150 מעלות (הנתון המקובל בתחום); נעילה אוטומטית של קובץ ההקלטה במקרה תאונה (כדי למנוע מחיקה בטעות); יכולת עבודה עם כרטיסים בנפח של עד 64GB, מסך בגודל "2.7 ועוד.
היבואן גאה גם בעובדה שהתפריטים תורגמו כולם לעברית לטובת קלות התפעול.
המחיר לצרכן - 570 שקלים ל-4061, ו-750 שקלים ל-4063.
מצלמות הדרך של נקסטבייס - בעברית
צילום: מנהל