יותר ממאה מכוניות השתתפו במסע אבארט השלישי בישראל. המסע נערך עבור הלקוחות על-ידי יבואנית המותג, קבוצת סמל"ת, באמצע השבוע שעבר. השנה נערך האירוע בסימן השקת הגרסאות המחודשות לאבארט 500, עם הצגת גרסאות '595' ו'קומפיטציונה' המשודרגות, והשקת הדגם החדש, אבארט 124 ספיידר; הרודסטר הזאת, המבוססת על פיאט 124 ספיידר – מצדה מבוססת על מאזדה MX-5, עם עיצוב ומנוע אחרים – מכפילה למעשה את היצע הדגמים של אבארט.
השיירה הססגונית והמאוד מיוחדת למראה התכנסה באתר מיני ישראל, ושם זכו הלקוחות לפגוש לראשונה את הספיידר. משם יצאו העקרבים הזעירים לכיוון בית שמש, נס-הרים וצובא וסיימו את המסע במלון כרמים, שם נשארו ללון. את השיירה הוביל, ב-124 החדשה, עומר גלברט – הלב, הנשמה והראש של המותג הקטן בארץ.
עקרבים בהרים
צילום: רונן טופלברג
רוב המכוניות שהגיעו לכינוס היו כמובן גרסאות שונות של ה-500, כולל כלים ממהדורת 'טריביוטו פרארי' המאוד יקרה. לצד ה-500 הפתוחות והסגורות נצפו גם מספר אבארט פונטו מגרסאות שונות. מאז יצא מותג אבארט לדרכו בישראל לפני כ-6 שנים נמכרו כאן כ-330 מכוניות, רובן המוחלט מבוססות 500. בין השאר נמכרו 3 יחידות מאותה 'טריביוטו פרארי' ו-5 'אדיציונה מזראטי' היקרות.
ומכיוון שאבארט 124 המסקרנת אכן עלתה על הכביש, אתם בוודאי רוצים לדעת איך היא נוסעת, ובעיקר ננהגת. ובכן, בגיליון 371 נספר לכם.
עקרבים בהרים
צילום: רונן טופלברג