ברנו ישראל מתכוננים ל-2017, שאמורה להיות שנה חשובה עבורם. הם פתחו אותה למעשה בהשקת הטווינגו החדשה, מכונית המיני המיוחדת שלהם, אבל זה מבחינתם רק קצה הקרחון.
רנו העולמית הבליטה בתערוכת פריז האחרונה את העובדה שהיא השלימה את חידוש מבחר הדגמים שלה, ועכשיו הגיע הזמן להביא את הדגמים החדשים הללו לארץ.
ראשונה להגיע, ברבעון הראשון של 2017, היא המגאן החדשה שהוצגה מוקדם יותר השנה. היבואן מתכוון להתמקד בגרסת הסדאן, תצורת המרכב האחרונה של הדגם שהוצגה (בפריז). היא גדולה מבעבר, ומציעה את בסיס הגלגלים הארוך בקטגוריה – 271 ס"מ. היבואן יציע גם את גרסת הסטיישן, ואולם לפחות כרגע לא הוחלט סופית אם גרסת ההאצ'בק תגיע. במקביל להשקת המגאן תגיע גם הקליאו המחודשת, שעברה עדכון מינורי.
הגיע זמן המגאן - תוכניות רנו ל-2017 (וידאו)
צילום: מנהל
גרנד סניק
מאוחר יותר במהלך השנה צפויה להגיע אלינו הטאליסמן הגדולה. הטאליסמן מחליפה את הלאטיטיוד, ובקראסו מקווים כי תצליח יותר מקודמותיה, בזכות הזדמנויות עסקיות שהתפתחו בפלח השוק הזה. לפחות כרגע נראה שהטאליסמן תקדים את דגמי הסניק והגרנד-סניק, שמועד תחילת שיווקם עדיין אינו ידוע. הגעת שני האחרונים מתעכבת בגלל מחיר יקר מדי, אבל היבואן עדיין לא אמר נואש לגבי האפשרות להשיקם ב-2017. סיכויי ההגעה של הקוליאוס, רכב הפנאי הגדול יותר של המותג, אינם ברורים בגלל שהוא מוצע רק עם חמישה מושבים.
הגיע זמן המגאן - תוכניות רנו ל-2017 (וידאו)
צילום: מנהל
זואי

ומה באגפים?
באגף הספורט צפויה רנו להשיק את הקליאו ספורט המחודשת בגרסה חזקה יותר (220 כ"ס) שתהיה קרובה במפרט לטרופי החדשה. רנו עשויה להציע בארץ גם את המגאן GT החדשה, שמצוידת במנוע 1.6 ל' טורבו דומה, שמייצר 205 כ"ס. ברנו גם רוצים לשווק בארץ את הטווינגו GT (110 כ"ס), ואולם לא ברור אם הם יצליחו לקבל את הכמות המבוקשת.

בקרסו מקווים להשיק השנה גם את הצד החשמלי של רנו, עם הזואי המחודשת, הסופרמיני החשמלית של המותג.
הגיע זמן המגאן - תוכניות רנו ל-2017 (וידאו)
צילום: מנהל
מגאן