מועדון הרוכבים הדו-גלגליים, "רוכבים ישראל" ("Israel Bikers"), יקיים ביום שישי הקרוב את אירוע "יומסלול" – הפנינג למשפחות, שעיקרו הוא אימון רכיבה לרוכבי דו-גלגלי. ההרשמה להשתתפות באירוע אמנם כבר נסגרה, אולם הכניסה לאירוע לקהל תהיה בחינם.
בשישי: יום מסלול לרוכבי דו-גלגלי
צילום: ליז כהן, אלכס גילנסון
האירוע, שייערך במתחם הקארטינג בבית שאן, יכלול מתחמים לפי רמות רכיבה, נפחים וגילאים, מתחם לקהל (כולל חניית דו-גלגליים סמוכה), ומתחם חניה למכוניות. בנוסף יוצעו דוכני כיבוד ודוכנים של נותני חסות לאירוע, מיבואני כלים דו-גלגליים ועד לספקי חלפים ושירותי אחזקה.
הפעילות לרוכבים, שתתקיים בין השעות 08:00 ל-15:00, כוללת הדרכות רכיבה לצד אימונים על המסלול - ב"תוואי מאתגר", לדברי המארגנים. בנוסף, המשתתפים יהנו מרחבת היערכות (Pits) לטובת תחזוקה עבור הכלי שברשותם, עם שירות חינמי. כמו כן, בסוף היום תיערך הגרלה בין המשתתפים, בה יחולקו פרסים מתנת נותני החסות.
בשישי: יום מסלול לרוכבי דו-גלגלי
צילום: ליז כהן, אלכס גילנסון
חשוב להדגיש כי על כל משתתף להציג רישיון נהיגה, רישיון רכב וביטוח חובה בתוקף, מיגון מלא (קסדה סגורה, מעיל מלא, כפפות, מיגוני ברכיים וכדומה) ומיכל דלק מלא.
הרעיון המרכזי מאחורי האירוע, כמו גם מאחורי פעילות המועדון כולה, הוא הגברת המודעות לבטיחות רוכבי הדו-גלגליים בישראל. יצוין כי הפקת האירוע, כמו גם פעילות המועדון כולו, נעשית בהתנדבות וללא כוונת רווח; התשלום עבור ההשתתפות באירוע – 100 שקלים - מיועד לכיסוי הוצאות בלבד, כאשר יתרת הכסף מגיעה מתרומות. הצופים, כאמור, יוכלו לצפות באירוע בחינם.
בשישי: יום מסלול לרוכבי דו-גלגלי
צילום: ליז כהן, אלכס גילנסון