זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בנעלי ריצה של טכניקה מדגם אינפרנו אקסלייט 3 GTX בשווי 930 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל[email protected] עד 25 לאפריל. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
האמת היא שחיכיתי בקוצר רוח לתשובות שלכם החודש, מסיבה פשוטה – גם לי לא היה מושג מהו המבנה שמופיע בחידה. הוא לא מופיע במפות וגם לא כנקודת ציון באתרי טיולים שונים. אבל נשארתי בערפל – אומנם יש לנו מזהה (תיכף נגיע אליו) אבל גם הוא לא ידע את שם המקום, אלא רק תיאר את מיקומו. אז הנה הפרטים שכן ידועים, בתקווה שאחד הקוראים ידע פרטים נוספים – מדובר במבנה דו-קומתי גדול, ככל הנראה מהתקופה הצלבנית או אף מוקדם יותר, שבמרתפו (אליו ניגשים דרך הפתח המקושת שבתמונה) בור מים או באר. הוא נמצא בתוך היער שמצפון לאזור התעשייה של בית שמש (זה שבו נמצא מפעל מנועי בית שמש). מכאן והלאה – אני מחכה למידע נוסף מכם. מי שיפתור את התעלומה, יקבל ציון של כבוד במדור הבא! והזוכה שלנו החודש בסט בישול לשטח בשווי 930 שקלים הוא יאיר מדר. בישול נעים, והיזהר עם הסכין – הוא חד!
הפרס החודש – נעל ריצה של טכניקה מדגם Inferno X Lite 3.0 GTX. מדובר בנעל ריצה המצטיינת בתנאים רטובים ובמזג אוויר קר, בעלת דרופ של 8 מ"מ, גפה ללא תפרים ורפידת Ortholite. מחיר הנעל לצרכן – 1100 שקלים.
זהה את האתר - וזכה בפרס (חודש אפריל)
צילום: מנהל