בשבוע הבא, בין התאריכים 6.3-8.3 (ימי שני עד רביעי), ייסגרו משרדי הרישוי ברחבי הארץ בשל הסבת מערכות המידע של משרד התחבורה הנדרשת להנפקת לוחיות רישוי בנות שמונה ספרות.
בעקבות סגירת משרדי הרישוי, לא ניתן יהיה לבצע פעולות או לקבל שירותים בנושא רכב, בכל משרדי הרישוי וכן בעמדות השירות האוטומטיות (רישיומט), במרכז המידע הארצי של משרד התחבורה וכן באתר משרד התחבורה.
בנוסף, בתאריכים הנ"ל לא תתאפשר העברת בעלות על רכב בבנק הדואר, רישום רכב חדש באמצעות יבואני הרכב, ביצוע או הסרת שעבוד בבנקים או בחברות המימון, שחרור כלי רכב במכס ושירותי קבלת מידע ממאגר כלי הרכב.
בשבוע הבא: משרדי הרישוי ייסגרו לשלושה ימים
צילום: מנהל
לא תתאפשר העברת בעלות בבנק הדואר
בימי ההשבתה ניתן יהיה לקבל שירותים בנושא נהיגה בלבד, בערוצים הבאים: באתר האינטרנט, עמדות השירות האוטומטיות, מרכז המידע הארצי (*5678) וסניפי בנק הדואר. תשלום אגרות נהיגה, חידוש רישיון נהיגה ובירור נקודות חובה – יתאפשרו. מכוני הרישוי לרכב יפעלו כרגיל וניתן יהיה לבצע בחינות רישוי לרכב (טסט).
ביום חמישי, ה-9.3, יחזורו משרדי הרישוי לפעילות סדירה.
שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, ציין כי הנפקת לוחיות רישוי בנות שמונה ספרות תחול על כל כלי רכב חדש החל מ-1 ביוני 2017. שאר כלי הרכב, ימשיכו לשאת לוחית רישוי בת 7 ספרות.
ממשרד התחבורה נמסר כי מידי שנה מתווספים למרשם כלי הרכב בישראל כ-300 אלף כלי רכב חדשים. על פי נתוני אגף התקשוב שבמשרד התחבורה, הסדרות הקיימות המוקצות למספרי הרכב יספיקו לחצי שנה בלבד לפני שיאזלו אפשרויות המספור.

בשבוע הבא: משרדי הרישוי ייסגרו לשלושה ימים
צילום: מנהל
מכוני הרישוי יפעלו כרגיל