קרסו, יבואנית רנו לישראל, החלה בשיווק גרסת הסטיישן של רנו מגאן החדשה. לגרסה החדשה, המכונה גרנד טור, מידות דומות לאלו של רנו מגאן גרנד-קופה - עם בסיס גלגלים של 271 ס"מ ואורך כללי של 463 ס"מ. כמובן שיש יתרון בתא המטען, הן בנפח (580 ל', לעומת 500 ל' בסדאן) וגישה נוחה יותר להעמסה.

כמו גרסת הסדאן, הגרנד-טור מוצעת עם מנועי בנזין ודיזל. לגרסת הבנזין מנוע 1.2 ל' טורבו עם 130 כ"ס, המשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצדית (11.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש). לדיזל מנוע 1.5 ל' עם 110 כ"ס, המשודך לתיבת שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (12.7 שניות).
גרסת הסטיישן מוצעת כרגע רק ברמת הגימור 'זן', הנמוכה במבחר המקומי של מגאן גרנד-קופה - מה שמסמן כנראה פניה לציי הרכב. יחד עם זאת, רמה זו כולל רשימת אבזור נאה: חישוקי "16 קלים, מולטימדיה עם מסך בגודל "7, בקרת אקלים, מפתח חכם ובקרת שיוט. כמו כן, ניתן להזמין חלון גג פנוראמי בתוספת תשלום.
הסטיישן יקרה מעט מהסדאן - 134,000 שקל עבור גרסת הבנזין ו-138,000 לדיזל (לעומת 132,000 ו-134,000 שקל בהתאמה).
רנו מגאן סטיישן בישראל – מ-134,000 שקל
צילום: מנהל