יצרנית אופנועי השטח הספרדית, גאס גאס, חוזרת לפעילות בישראל. כזכור, לפני שנה עבר זיכיון היבוא של המותג מסמל"ת למטרו מוטור, וזו החלה כעת ביבוא בפועל.
בישראל יוצעו שלושה דגמים בשבע גרסאות. לכל הדגמים מנוע סינגל דו-פעימתי בנפחי מנוע שונים ותיבת שישה הילוכים. מחיר האופנועים החל מ-30,000 שקלים.
טריאל – גאס גאס TXT רייסינג
דגם הטריאל מוצע עם מנועי 125 סמ"ק, 250 או 300, ופרט לנפח המנועים המפרט הטכני זהה – משקל (יבש) של 67-67.5 ק"ג, מהלך מתלה של 18 ס"מ מלפנים ו-16.4 ס"מ מאחור, חישוקי "21 מלפנים ו-"18 מאחור וגובה מושב של 66 ס"מ.
TXT רייסינג 125 סמ"ק – 30,000 שקלים
TXT רייסינג 250 סמ"ק – 34,000 שקלים
TXT רייסינג 300 סמ"ק – 36,000 שקלים
אנדורו (1) – גאס גאס EC
דגם EC חדש לחלוטין, וזה מוצע בשתי גרסאות מנוע וותיקות יחסית: 250 סמ"ק ו-300 סמ"ק. עוד במפרט: משקל (יבש) 105 ק"ג, מהלך מתלה של 30 ס"מ מלפנים ו-13.1 ס"מ מאחור, בולמי זעזועים של KYB, חישוקי "21 מלפנים ו-"18 מאחור, משתיק FMF במערכת הפליטה, גובה מושב 96 ס"מ.
EC בגרסת 250 סמ"ק – 45,000 שקלים
EC בגרסת 300 סמ"ק – 51,000 שקלים
אנדורו (2) – גאס גאס רייסינג GP
אופנוע אנדורו מקצועי, וגם הוא יוצע בשתי גרסאות – 250 סמ"ק ו-300 סמ"ק. המכלולים כוללים, בין השאר בולמי זעזועים מסוג Factory KYB, מערכת פליטה שלמה של FMF, כידון מחוזק עם דפנות כפולות, משאבת מצמד של מאגורה, משולשי אקס טריג ועוד.
רייסינג GP – החל מ-55,000 שקלים (לגרסת 250 סמ"ק)