איך היה נראה ניסאן אקס-טרייל, לו עיצבו אותו מהנדסי המילניום פאלקן ממלחמת הכוכבים? אם השאלה הזו הטרידה את מנוחתכם, התשובה סוף-סוף הגיעה. ניסאן נתנה למעצבי סטודיו האנימציה הרשמי של לוקאספילם (ILM) רכב במתנה, ואלו עיצבו ממנו שילוב בין רכב הפנאי הנמכר גם בישראל, לבין החללית הדימיונית.

ניסאן אקס-טרייל מפליג לגלקסיה רחוקה


ה-אקס-טרייל ("רוג" בארה"ב) המשודרג עבר הסבה מלאה בהשראת המילניום פאלקן, כולל שמשה קדמית מפוצלת ואפילו תותח לייזר וצלחת רדאר על הגג. מאחור הורכב התקן המדמה את המנוע לקפיצת חלל של החללית של האן סולו.

מכונית התצוגה המיוחדת היא חלק משיתוף פעולה בין דיסני, בעלת לוקאספילם ומותג מלחמת הכוכבים, לבין ניסאן בארה"ב. שיתוף הפעולה הזה הוליד כבר כמה מכוניות דומות, אך הפעם מדובר בהסבה מקיפה יותר, הן מבחינת עיצוב חיצוני והן - לראשונה - בתא הנוסעים. כן, גם מבפנים תמצאו הרבה פרטים בהשראת החללית הדימיונית, כולל מתג לטיסה במהירות גבוהה ממהירות האור.

ניסאן אקס-טרייל מפליג לגלקסיה רחוקה


ה-אקס-טרייל המשודרג ישמש למסע יחסי הציבור לקידום הסרט החדש בסדרה - "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" (ובמקביל לקידום מכירות הרוג באמריקה). סרט זה, שיוצא לאקרנים ב-25 במאי באמריקה ויום קודם לכן בישראל, יגולל את סיפור המקור של סולו - מפושע חלל (בעלילה דמוית מערבון) ועד לפגישה עם שותפו, צ'ובאקה. בתפקיד הראשי - אותו גילם בעבר האריסון פורד - משחק הפעם אלדן ארנרייך.