רז היימן והלל סגל, "צוות פוינטר", ניצחו בראלי רייד יוון 2018, המירוץ הראשון (מתוך שישה) במסגרת אליפות מזרח אירופה לראלי רייד ובאחה. הצוות הישראל הקדים 87 צוותים מתחרים.
 
ראלי יוון נערך השנה במתכונת ראלי רייד (במקום באחה) עם קטעי נהיגה ארוכים, אורכו כשהיה, 500 ק"מ, אך קטעי הנהיגה בכל יום היו רצופים וארוכים – 200 ק"מ, 170 ק"מ, 130 ק"מ – והתקיימו בתוואי הררי ומיוער.
 
ניצחונות לישראלים – רז והלל ביוון, אלון דאי וירין שטרן באיטליה


בשיחה עם אוטו, סיפר רז היימן כי בדרך לניצחון שמרו השניים על דירוגים גבוהים לאורך כל שלושת ימי המירוץ – מקום רביעי (יום ו'), מקום ראשון (שבת) ומקום ראשון (יום א'). ביום האחרון ניהלו השניים קרב קשה מול שי שמעוני וגדעון בן שמואל, צוות 'גתוס כל-גדר', ובו ניצחו בפער 1.6 שניות בלבד.
 
מזג האוויר האיר פניו למשתתפים, פרט לגשם ביום הראשון שיצר בוץ חלקלק. היימן ציין כי  לא היו בעיות מכניות עם ה'צוללת הצהובה', ופרט למראת צד שנתלשה "הכל היה מתוקתק".
 
המירוץ הבא, באחה רומניה, ייערך בעוד כחודש.
 
אלון דאי – מקום ראשון בנסקאר אירופה
אלון דאי, נהג המירוצים הישראלי הנוהג בשברולט SS במסגרת קבוצת CAAL, השיג במהלך סוף השבוע את הניצחון הרביעי שלו – מתוך ארבעה העונה – באליפות אירופה למכוניות נסקאר ל-2018; זה הניצחון ה-14 במספר בקריירה של דאי במסגרת זו. המירוץ נערך במסלול 'אוטודרומו די פרנצ'יאקורטה', שהוא גם מסלול הבית של קבוצתו. דאי, שזינק ראשון בשני המירוצים, הוביל בשניהם בכל מהלכם.

ניצחונות לישראלים – רז והלל ביוון, אלון דאי וירין שטרן באיטליה

 
המירוץ הבא במסגרת זאת ייערך בתחילת יוני, באנגליה.
 
ירין שטרן – מקום ראשון בליגת G1 Series
ירין שטרן, נהג המירוץ של יצרנית מכוניות הפורמולה הישראלית 'גריפ', הגיע במהלך הסופ"ש למקום הראשון באליפות הליגה בה הוא מתחרה. ההישג המרשים מרשים עוד יותר בגלל ששטרן נאלץ להתמודד עם תקלה בתיבת ההילוכים.
 
ניצחונות לישראלים – רז והלל ביוון, אלון דאי וירין שטרן באיטליה


למרות התקלה, וגם לאחר תאונה שבה היו מעורבים שניים מהמתחרים (דווידה דלארה, שנפגע ממיגל מאטוס), הצליח שטרן לסיים את סוף השבוע עם מספר הנקודות הגבוה ביותר ולזכות בפרס בשווי 2000 יורו.
 
המירוץ הבא ייערך בעוד כשלושה שבועות, במסלול קרמונה באיטליה.