פיג'ו 108 מתעדכנת. מכונית המיני - אחות תאומה של טויוטה אייגו וסיטרואן C1 - זוכה למנוע בסיס חדש, שיפור לבידוד הרעשים ותוספת אבזור. מדובר במתיחת פנים דומה לזו שעברה ה-C1 לאחרונה, ומעט צנועה יותר מזו שביצעה טויוטה באייגו. מחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי ה-108 המחודשת תגיע לישראל בתחילת 2019.

יחידת הכוח החדשה, עדיין בנפח 1.0 ליטר ועם שלושה צילינדרים, היא פיתוח של המנוע היוצא מבית טויוטה. תודות למערכת הזרקה חדשה, מערכת למחזור גזי פליטה וגל איזון חדש, המנוע חסכוני יותר ופחות מזהם, זאת לטובת עמידה בתקני זיהום מחמירים יותר שנכנסו לתוקף באירופה.

השיפורים הביאו איתם עלייה קלה בהספק המרבי, כעת 72 כ"ס לעומת 69 במנוע היוצא. מפיג'ו לא נמסר על עדכון למנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים, 82 כ"ס, שמוצע בישראל ב-108 הידנית.

פיג'ו 108 מתעדכנת עם יותר כוח ואבזור


מנוע ה-1.0 ליטר יוצע מעתה עם מערכת עצור-סע לחסכון בדלק, זאת בשידוך לתיבה ידנית. הגרסה הרובוטית, שמשווקת גם בישראל, נעדרת מערכת זו. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה של המנוע בגרסה ידנית עם עצור-סע, עומדת על 26.3 ק"מ לליטר. נתונים ליתר הגרסאות לא פורסמו.

שילוב 1.0 ותיבה ידנית מוצע בישראל בתאומותיה של ה-108, ה-C1 והאייגו. בשלב זה לא ידוע אם גרסת העצור-סע תוצע בישראל במי מהן.

פיג'ו 108 מתעדכנת עם יותר כוח ואבזור


מלבד תוספת הביצועים ושיפור תצרוכת הדלק, פיג'ו מבטיחה כי המנוע החדש גם מעודן יותר - עם פחות רעידות ורעש. שיפור בוצע גם לבידוד הרעשים בתא הנוסעים, בין היתר בשטיחים ובדלתות, כמו גם בתא המנוע.

פיג'ו 108 מתעדכנת עם יותר כוח ואבזור


ה-108 המחודשת לא זוכה לעדכון עיצוב משמעותי, ובמקום מוסיפה גרסת GT-Line "ספורטיבית", עם גג שחור (שניתן להזמין בתוספת תשלום גם בחלק מרמות הגימור האחרות) ועדכון קליל לעיצוב החיצוני והפנימי.

פיג'ו 108 מתעדכנת עם יותר כוח ואבזור


מתיחת הפנים מביאה איתה גוונים חדשים למרכב (כחול וירוק), גוונים חדשים לגג הבד בגרסת הגג הנפתח (ירוק, ג'ינס, שחור ומנדרינה) וצבעים חדשים לתא הנוסעים, בהם ירוק וכחול.

אבזור המותרות והבטיחות שודרג אף הוא - וכולל כעת זיהוי שלטים והצגתם בלוח המחוונים, בנוסף לבלימת חירום אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב שכבר מוצעות בישראל. כן מוצעות קישוריות משודרגות לטלפונים חכמים - מירור-לינק, קארפליי (אפל) ואנדרואיד אוטו (גוגל) - כולל תפעול קולי. מסך מערכת המולטימדיה שודרג למגע קיבולי בדומה לטלפון חכם.