הונדה השיקו בארץ שלושה אופנועים שהופכים לסוג של משפחה - ה"ניאו ספורט קפה", שזה במילים פחות מסובכות אופנועי הנייקד, העירומים שלהם. כל אחד מתאים ללקוח אחר מבחינת גיל עומק כיס וניסיון רכיבה ולכולם יש עיצוב מודרני ושימושיות גבוהה ליומיום, ולכולם אין פרינג.

הנייקדים החדשים של הונדה בישראל

 
הונדה CB125R
האח הקטן (125.8 ק"ג) במשפחה עם 125 סמ"ק ו- 13.3 כ"ס שמתאימים למתחילים עם רישיון A2, מיוצר בתאילנד אבל מפגין איכות ייצור ומכלולים טובים, כולל ABS שמכילה לראשונה בנפחים האלו יחידת מחשוב שמדודת תאוצה והטיה ושומרת על הביטחון טוב יותר – מה שחשוב עוד יותר כשמדובר ברוכב צעיר. ה-125 נראה טוב, זריז, ואחרי מאמץ הצלחנו לראות  120 קמ"ש על השעון.
 
מחיר - 25,000 שקלים.

הנייקדים החדשים של הונדה בישראל

 
הונדה CB300R
האח האמצעי (143 ק"ג) שנכנס לזירה צפופה מאוד של מתחרים אבל עם יתרון המותג "הונדה", גם הוא תוצרת תאילנד וגם אצלו רואים שהיפנים של הונדה היו באזור כדי לוודא שהכל בסדר.
מנוע הסינגל כאן צנוע (286 סמ"ק, 31 כ"ס) אבל כבר יודע לעשות שמח ולדחוף קדימה. יכול להיות שהוא יהיה צפוף קצת לרוכבים גדולים – אבל בסך הכל הוא נראה גדול ממידותיו ומרשים מאוד.
 
מחיר - 35,000 שקלים.

הנייקדים החדשים של הונדה בישראל

 
הונדה CB1000R
כאן זה כבר סיפור אחר, מנוע ארבעת הצילינדרים (998 סמ"ק) שלקוח לאחר שינויים מה-RR הוא, כצפוי, כוחני מאוד, שופע מומנט וסוסים (10.6 קג"מ ו-143.4 כ"ס בהתאמה) שמעיפים אותך קדימה ואת הגלגל הקדמי למעלה - מאידך יש לו גם תנוחת רכיבה זקופה שמסייעת ברכיבת פקקים יומיומית, למרות שהיינו שמחים לזווית צידוד הכידון רחבה קצת יותר.
 
ב-1000 יש כבר את כל הטכנולוגיה העדכנית של הונדה – כולל ארבעה מצבי רכיבה ובקרת משיכה, קוויקשיפטר ועוד. כלי מגניב שעושה שמח אבל עם תג מחיר ששם אותו בקצה העליונה של הסקאלה
 
מחיר - 100,000 שקלים.