לואיס המילטון ומרצדס ניצחו במירוץ הגרנד פרי הצרפתי הראשון שנערך מאז 2008. המירוץ התקיים במסלול פול ריקאר הוותיק שאירח את הגרנד פרי הצרפתי עד 1990, והניצחון החזיר את המילטון לראש דירוג הנהגים.
 
מרצדס הביאה לגרנד פרי הצרפתי מנועים משופרים. שני נהגיה, המילטון ווואטרי בוטס היו, בסדר זה, ראשונים. סבסטיאן פטל בפרארי שזינק מהמקום השלישי ניסה לעקוף את בוטס ופגע בו מאחור. בפרארי נשברה כנף והמרצדס סבלה מתקר. שתי המכוניות נאלצו לחזור לרחבת הטיפולים והידרדרו לאחור ופטל ספג גם עונש של חמש שניות.
 
מלפנים תפס וורסטפן את המקום השני אך לא הצליח לסכן את המילטון. פטל התקדם וטיפס עד למקום השלישי, אך לאחר שנאלץ להיכנס להחלפת צמיגים נוספת הסתפק במקום השישי. חברו לקבוצה קימי ראיקונן פתח מהמקום השישי אך התקדם באופן עקבי והצליח לעקוף בשלבי הסיום את דניאל ריקרדו כדי להעניק לפרארי ולעצמו מקום שלישי. ריקרדו סיים רביעי לפני פטל, קווין מגנוסן בהאס ובוטס – שגם הוא בוודאי לא היה מרוצה ממקום שביעי.

פורמולה 1, צרפת 2018: המילטון מנצח

 
בוטס ניסה לעבור בשלבי הסיום את מגנוסן, אך הכרזה על מכונית קוצבת וירטואלית בהקפות האחרונות, כתוצאה מפיצוץ צמיג של לאנס סטרול בוויליאמס לא אפשרה לו זאת. קרלוס סיינז וניקו הוקנברג ברנו סיימו במקומות השמיני תשיעי, וצ'רלס לקלרק הגיע עם סאובר למקום העשירי.
 
היה זה מירוץ מתסכל עבור פרננדו אלונסו כאשר שבוע אחרי הניצחון ההיסטורי עם טויוטה בלה מאן הוא נאלץ להשתרך מאחור עם מכונית המקלארן האיטית, ופרש בהקפה האחרונה בשל בעיה במתלה האחורי.
 
גרנד פרי צרפת, פול ריקאר, 24.6.18
1. לואיס המילטון – מרצדס
2. מקס וורסטפן – רד בול
3. קימי ראיקונן – פרארי
4. דניאל ריקרדו – רד בול
5. סבסטיאן פטל – פרארי
6. קווין מגנוסן – האס
7. ואטרי בוטס – מרצדס
8. קרלוס סיינז – רנו
9. ניקו הולקנברג – רנו
10. צ'רלס לקלרק- סאובר

פורמולה 1, צרפת 2018: המילטון מנצח

 
אליפות הנהגים לאחר 8 מירוצים (מתוך 21 מירוצים)
1. לואיס המילטון – 145 נק'
2. סבסטיאן פטל- 131 נק'
3. דניאל ריקרדו – 96 נק'
4. ואטרי בוטס – 91 נק'
5 . קימי ראיקונן – 83 נק'
 
אליפות היצרנים, לאחר 8 מירוצים (מתוך 21 מירוצים)
1. מרצדס- 237 נק'
2. פרארי – 214 נק'
3. רד בול –164 נק'
4. רנו – 62 נק'
5. מקלארן – 40 נק'