שנה אחרי שהציגה אותה כמכונית תצוגה, ניסאן חושפת את גרסת הניסמו (Nismo), של הליף. החשמלית הקומפקטית מצטרפת למבחר הדגמים המשופרים של חטיבת ניסמו, שעסקה עד 2013 בהכנת מכוניות ניסאן לספורט מוטורי ומאז מציעה גם גרסאות כביש. 

הליף ניסמו לא מציעה תוספת כוח, אך ניסאן מבטיחה כי תגובת המנוע חדה יותר תודות לשינוי בתוכנת הניהול שלו, לטובת ביצועים נמרצים יותר. מידע בנוגע לטווח הנסיעה וביצועים לא פורסם. בליף הרגילה אלו עומדים על טווח של כ-380 ק"מ בין טעינות ומהירות מרבית של 144 קמ"ש.

למכונית מצברי 40 קילו-וואט שעה וזמן טעינה של בין שמונה ל-16 שעות בהתאם לסוג השקע. טעינה מהירה ל-80% אורכת כ-40 דקות. הליף הרגילה מצוידת במנוע חשמלי המספק 150 כ"ס ו-32.6 קג"מ, והיא אינה משווקת בישראל - לאחר שהדור הקודם איכזב עם מכירות נמוכות במיוחד.

ניסאן ליף החשמלית - בגרסה ספורטיבית


ונחזור לניסמו: מלבד תגובת מנוע נמרצת יותר, זו מציעה גם עדכון לעיצוב החיצוני והפנימי, צמיגים חדשים, מתלים ספורטיביים ועדכונים להיגוי ולמתלים - כל זאת לטובת תחושות טובות יותר בידיים וברגליים של חובבי נהיגה.