לקסוס הודיעה על מתיחת פנים ל-RC, מכונית הקופה הספורטיבית שמבוססת על פלטפורמת ה-IS. בישראל היא מוצעת עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (245 כ"ס, החל מ-325 אלף שקל), ובגרסת ה-F הקיצונית (5.0 ליטר, 477 כ"ס, החל מ-719 אלף שקל). זו האחרונה לא עברה עדיין עדכון, אך סביר כי גם זה יקרה בקרוב.

במסגרת מתיחת הפנים, ה-RC מאמצת עדכונים קלילים לעיצוב החיצוני, כולם בהשראת ה-LC הגדולה ויקרה יותר, כך לקסוס. בין היתר ניתן לזהות יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, שינויים לפגושים ופתחי איוורור חדשים. לקסוס מבטיחה כי חלק מהשינויים בוצעו גם מסיבה תכליתית ולא רק אסתטית - שיפור היעילות האווירודינמית של המרכב.

לצד זה, היפנים מציינים גם שיפורים למתלים, היגוי, צמיגים ולתגובת המנוע בגרסת הטורבו המשווקת אצלנו. המנוע עצמו כפי הנראה לא עבר שינויים, ויאיץ את ה-RC (בשמה המלא לקסוס RC300 בגרסה זו) מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.5 שניות.

לקסוס RC מתעדכנת לקראת פריז


גם המידות לא השתנו דרמטית, ויעמדו על אורך של כ-470 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ, גובה של כ-140 ס"מ ובסיס גלגלים של 273 ס"מ. ה-RC מצוידת בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

לקסוס RC מתעדכנת לקראת פריז


פרטים נוספים על מכונית הקופה המחודשת צפויים להתפרסם בתערוכת פריז, שתיערך השנה ב-14-4 באוקטובר. שיווקה יחל באירופה עוד בסוף השנה הנוכחית, כך שצפו למסירות ראשונות בישראל בתחילת 2019.