לקסוס הודיעה על מתיחת פנים ל-RC, מכונית הקופה הספורטיבית שמבוססת על פלטפורמת ה-IS. בישראל היא מוצעת עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (245 כ"ס, החל מ-325 אלף שקל), ובגרסת ה-F הקיצונית (5.0 ליטר, 477 כ"ס, החל מ-719 אלף שקל). זו האחרונה לא עברה עדיין עדכון, אך סביר כי גם זה יקרה בקרוב.

במסגרת מתיחת הפנים, ה-RC מאמצת עדכונים קלילים לעיצוב החיצוני, כולם בהשראת ה-LC הגדולה ויקרה יותר, כך לקסוס. בין היתר ניתן לזהות יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, שינויים לפגושים ופתחי איוורור חדשים. לקסוס מבטיחה כי חלק מהשינויים בוצעו גם מסיבה תכליתית ולא רק אסתטית - שיפור היעילות האווירודינמית של המרכב.

לצד זה, היפנים מציינים גם שיפורים למתלים, היגוי, צמיגים ולתגובת המנוע בגרסת הטורבו המשווקת אצלנו. המנוע עצמו כפי הנראה לא עבר שינויים, ויאיץ את ה-RC (בשמה המלא לקסוס RC300 בגרסה זו) מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.5 שניות.

1602105

גם המידות לא השתנו דרמטית, ויעמדו על אורך של כ-470 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ, גובה של כ-140 ס"מ ובסיס גלגלים של 273 ס"מ. ה-RC מצוידת בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

1602106

פרטים נוספים על מכונית הקופה המחודשת צפויים להתפרסם בתערוכת פריז, שתיערך השנה ב-14-4 באוקטובר. שיווקה יחל באירופה עוד בסוף השנה הנוכחית, כך שצפו למסירות ראשונות בישראל בתחילת 2019.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.