גרסת הסטיישן של טויוטה קורולה החדשה, שהוצגה במרץ בגרסת ההאצ'בק (אוריס לשעבר), נחשפת לראשונה. חודש לפני שהיא תוצג בתערוכת פריז (14-4 באוקטובר), טויוטה משחררת תמונות רשמיות ראשונות, מהן ניתן להתרשם מהעיצוב החיצוני והפנימי של הקומפקטית-סטיישן. 

הקורולה טורינג ספורטס (Touring Sports, שם ששימש בעבר את האוריס סטיישן) היא למעשה גרסת בסיס גלגלים ארוך של הקורולה האצ'בק. בעוד האחות הקטנה מציעה בסיס גלגלים של 264 ס"מ, הסטיישן, בדומה לסדאן שעוד לא נחשפה, תציע 270 ס"מ. זה יאפשר מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור, וגם תורם (יחד עם מבנה מרכב שונה מאחור) לנפח גדול יותר בתא המטען - 598 ליטר לעומת 504 בהאצ'בק.

הסטיישן תוצע בשלוש גרסאות - גרסה "רגילה" יחידה עם מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים, הספק מרבי של 116 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. חידוש יהיה בתחום הכלאיים - שם טויוטה תציע לראשונה מבחר של שתי גרסאות - עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שמספק 98 כ"ס והספק מערכת כולל של 122 כ"ס, כמו בפריוס ו-C-HR, ובגרסת ביצועים. זו האחרונה - עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר, סיוע חשמלי והספק כולל של 180 כ"ס, תכוון למי שרוצה חסכון בדלק לצד חווית נהיגה ספורטיבית יותר.

טויוטה קורולה סטיישן נחשפה ותוצע בשתי גרסאות כלאיים


טויוטה לא מפרסמת בשלב זה נתוני ביצועים או תצרוכת דלק של אף אחת מהגרסאות. ניתן לצפות לנתון ממוצע של כ-25 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה לדגם ה-1.8 ליטר, בדומה לפריוס. הקורולה טורינג ספורטס תוצע לראשונה גם עם מתלים אדפטיביים, כאופציה בתוספת תשלום.

טויוטה קורולה סטיישן נחשפה ותוצע בשתי גרסאות כלאיים


האבזור יכלול גם אפשרות לטעינה אלחוטית של טלפון חכם, תצוגת מידע בתלת-ממד לנהג, פנסי לד מלא קדמיים וכמובן מערכות בטיחות מתקדמות - בהן בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי ובקרת שיוט אדפטיבית.

טויוטה קורולה סטיישן נחשפה ותוצע בשתי גרסאות כלאיים


מחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי שיווק הקורולה סטיישן החדשה יחל במחצית הראשונה של 2019. צפו לתמחור דומה לזה של הדגם היוצא (אוריס סטיישן), כלומר החל מ-136 אלף שקל לגרסת הכלאיים הבסיסית.