עם עיצוב דרמטי ו-306 כ"ס, לא בטוח שתרגישו שחסכו עליכם. קבלו את הספורטיבית הזולה ביותר של מרצדס, ה-AMG A35 החדשה, שמבוססת על מרצדס A-קלאס ותהווה את כרטיס הכניסה לעולם הביצועים של AMG. 

הגרסה החדשה תצטרף למבחר ה-A-קלאס מינואר הקרוב, זמן קצר אחרי שתוצג בהופעת בכורה בתערוכת פריז (14-4 באוקטובר). היא צפויה להגיע גם לישראל, ותמוצב תחת ה-AMG A45, שעדיין לא נחשפה. מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר כי תגיע אלינו ברבעון הראשון של 2019.

ה-A35 מצוידת במנוע בנזין ארבעה צילינדרים, עם נפח של 2.0 ליטר, מגדש טורבו, הספק מרבי של 306 כ"ס ב-6,100-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 3,000 ל-4,000 סל"ד. בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק, אם אתם סופרים - 13.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

מרצדס-A35 AMG - כרטיס הכניסה לביצועים


ה-AMG הזולה ביותר תציע עיצוב דרמטי, שכולל את כל מסיטי הרוח, ניפוחי המרכב, הספויילרים וכמובן כנף אחורית ענקית. חישוקי "18 והצבע הצהוב הזועק איתה נחשפה (לא לדאוג, יש עוד גוונים לבחור מהם), משלימים את העיצוב הספורטיבי.

מרצדס-A35 AMG - כרטיס הכניסה לביצועים


בתא הנוסעים אין שינויים משמעותיים ביחס ל-A-קלאס רגילה, אם כי כצפוי תמצאו כאן כמה נגיעות AMG - בהן גרפיקה חדשה ללוח המחוונים הדיגיטלי, גלגל הגה שונה וגם מערכת טלמטריה למסלול (בתוספת תשלום) - שתאפשר לכם להקליט את ההקפה ולראות היכן טעיתם ויש מקום לשיפור.

מרצדס-A35 AMG - כרטיס הכניסה לביצועים


עוד במפרט: AMG ביצעה שורה של שיפורים ליכולת הדינמית, באמצעות מערכת מתלים חדשה בשתי גרסאות - פאסיביים או אדפטיביים עם שלושה מצבי קשיחות בתוספת תשלום. גם ההיגוי בעל יחס ההעברה המשתנה שונה וכולל שני מצבי תגבור, בקרת היציבות מציעה מצבי נהיגה מותאמים לחובבי ביצועים כולל כיבוי מלא ומצב "התנהגות ספורטיבית", ומערכת ההנעה הכפולה מציעה אף היא מצב ספורט וחלוקת כוח של עד 100% לפנים ועד 50% לאחור.

מרצדס-A35 AMG - כרטיס הכניסה לביצועים


אם עיצוב דרמטי לא מספיק, אז גם מערכת הפליטה ותיבת ההילוכים מצטיידות באפקטים - וייצרו "בליפים" ו"בקפיירים" כדי להכניס אתכם למצברוח הנכון. במצבי הנהיגה הרגועים, עם זאת, תהנו משקט יחסי תודות להפחתת רעשים אלו ואף הפחתת כוח המנוע - לטובת כביש חלק במיוחד או נסיעה עירונית.

מרצדס-A35 AMG - כרטיס הכניסה לביצועים


מחיר מרצדס-A35 AMG לא פורסם, אך צפו לתמחור נמוך יותר מה-A45. זו עלתה בישראל טרם הפסקת שיווקה החל מ-400 אלף שקל. אז כן, זו תהיה ה-AMG הזולה ביותר, אבל כרגיל במרצדס - זול הוא מונח יחסי.