מרכז השירות החדש של מאן, הנמצא במעוין שורק, נפתח אתמול (יום שלישי). המרכז החדש, ישרת את המשאיות, האוטובוסים והחל מימים אלה גם את הוואנים החדשים של מאן (ראו בהמשך), ויכלול את כל השירותים הרלוונטיים בתחומים אלה.
 
מרכז שירות
במרכז השירות 44 עמדות ניידות, סדנאות צבע ופחחות, תיקון צמיגים, נקודות ממשק עם מתקינים חיצוניים, טרייד אין וכמובן מכירת כלים חדשים. שטח המרכז הוא 21 דונם ויש בו 7500 מ"ר בנויים, כולל משרדים, ובהקמתו הושקעו כ-90 מיליון שקלים.
 
מרכז זה הוא מהגדולים מסוגו בעולם, ונבנה לפי תקני בנייה ירוקה, כולל הקפדה על תאורה טבעית רבה ככל האפשר, שמירה על שמנים וצבעים לפי תקנים מחמירים, שטחים ירוקים ועוד. המוסף מותאם לטיפול בדגמים החדשים של החברה, כולל כאלה המונעים בגז ובחשמל, והמבנה שלו מבוסס על כך שהוא פתוח בשני צידיו, לכניסה ויציאה יעילות.

מרכז חדש למאן בישראל

 
הרחבת ההיצע
במסגרת השקת מרכז השירות החדש, הכריזה מכשירי תנועה על תחילת השיווק של המסחריות TGE – כניסה ראשונה של היצרן לתחום זה, עם מגוון גרסאות במכ"מ 5 טון (ראו ידיעה נפרדת). בנוסף, הוכרז על תחילת יבוא של אוטובוסים להולכת תיירים בייצור מלא של מאן הנעשה במפעל ההרכבה שלו בתורכיה.