חברת המחקר 'פרוסט אנד סליבן' Frost & Sullivan)) העניקה את פרס החדשנות הטכנולוגית לשנת 2018 לחברת 'ארבה רובוטיקס' (Arbe Robotics) הישראלית. הפרס הוענק לארבה על מערכת הרדאר שפתחה ארבה. מדי שנה מעניקה החברה את הפרס לחברה שפיתחה מוצר בעל תכונות חדשניות, ואשר הוא בעל הפוטנציאל הגדול ביותר לאימוץ מהיר על ידי חברות בשוק. אנליסטים מטעם החברה משווים בין חברות מכל העולם במטרה לזהות את הגופים הבולטים ביותר.
 
לטענת חברת המחקר, המערכת של ארבה מסוגלת לסרוק את סביבת הרכב ברזולוציה גבוה בזמן אמת, עמידה בפני הפרעות ממערכות רדאר אחרות בסביבתה ובעלת יכולת מיפוי של פרטים בטווחים ארוכים ובשדה ראיה רחב. בנוסף, חברת המחקר מאמינה שהגודל הפיזי הצנוע יחסית יסייע בשילובה בכלי רכב אוטונומיים וגם כי המחיר תחרותי למדי. כל זה, לטענת F&S עשוי להפוך את המערכת למתאימה להתקנה בהיקף נרחב של רכבים ברמות אוטונומיות שונות.
 
וארון באבו, אנליסט בכיר בפורט אנד סליבן, הסביר את ההחלטה: "יצרניות הרכב, מחפשות טכנולוגיות שישמשו אותן היום ובטווח הרחוק, ויקדמו אימוץ של כלי רכב חדשניים ורכבים אוטונומיים, לכן לדעתנו מערכות החישה של ארבה יהיו פופולריות מאוד ברמה המסחרית".