שלוש שנים בדיוק אחרי שהוצגה לראשונה, יונדאי איוניק עוברת מתיחת פנים של אמצע החיים. העדכון, שצפוי להגיע לישראל ככל הנראה עוד השנה, נחשף תחילה בגרסאות הכלאיים (עם או בלי אפשרות לטעינה משקע חיצוני), מהן משווקת כיום אצלנו רק הגרסה ללא טעינה חיצונית. מתיחת פנים לגרסה החשמלית המלאה, שהושקה אצלנו לאחרונה, צפויה בהמשך.

במסגרת העדכון, האיוניק זוכה לעדכון קל לעיצוב החיצוני. תמצאו כאן סבכה קדמית חדשה ומוחצנת הרבה יותר, עדכון ליחידות התאורה הראשיות ולתאורת היום בצידי הפגוש וסמל יונדאי ענקי במרכז. מהצד השינוי לא מורגש, ומאחור בוצע עדכון קליל לעיצוב יחידות התאורה. יונדאי גם תציע שלושה גווני מרכב חדשים, שמכונים "מתכת נוזלית", "חול נוזלי" ו"צל חשמלי".

בתא הנוסעים יש חידוש מעניין - מערכת מולטימדיה משודרגת עם מסך גדול מבעבר, שיוצע בתוספת תשלום ועדיין לא ידוע אם יגיע לישראל. לזה גודל של "10.25, והוא מהגדולים בקטגוריה. מערכת המולטימדיה כוללת גם תאימות לקארפליי של אפל ואנדרואיד אוטו של גוגל, אפשרות להורדת עדכונים מהרשת בלי צורך להגיע למוסך ופקודות קוליות. למערכות הבטיחות המתקדמות מצטרפת גם התרעת הירדמות נהג.

יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים


ביונדאי לא מצהירים על עדכון למפרט הטכני של האיוניק. כיום מכונית זו מציעה מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם 105 כ"ס, שמשודך לתיבת שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית ולמנוע חשמלי שמספק 43.5 כ"ס. יחד מערכת הכלאיים מפיקה 141 כ"ס, מאיצה את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11.1 שניות ומציעה תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 25 ק"מ לליטר. מחיר דגם זה עומד על החל מ-136 אלף שקל.

יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים


לאחרונה הושקה בישראל גם האיוניק אלקטריק, הגרסה החשמלית לה 120 כ"ס וטווח נסיעה של 280 ק"מ בין טעינות. מחירה החל מ-160 אלף שקל. לפי הודעת יונדאי, מתיחת הפנים של הגרסה החשמלית עשויה לכלול שדרוג למפרט הטכני, כלומר ייתכן ותציע טווח נסיעה ארוך יותר.

יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים


ומתי האיוניק המחודשת צפויה בישראל? נכון לעתה לא ידוע - כך נמסר בתגובה לשאלה זו מחברת כלמוביל, יבואנית המותג.