השםUVEYE  כנראה אינו אומר הרבה לאדם מן השורה; וזה הגיוני, הרי מדובר בחברה שמספקת פתרונות מתקדמים לסריקה חיצונית אוטומטית של כלי רכב ולאדם מן השורה אין יותר מדי עניין בתחומים שכאלה. אבל מסתבר שלטויוטה היפנית יש ועוד איך.

מערכות החברה יודעות לבצע זיהוי תחתון של הרכב וסריקה היקפית חיצונית בסיוע מצלמות. בעזרת המצלמות ניתן לזהות בעיות תקינות והמערך יכול לסייע ליצרנים לזהות תקלות ופגמים במכוניות. המערכות של UVEYE יכולות לאתר נזקי פח בצדי הרכב והגג, דליפות שמן וחלודה בגחון וגם לבצע ניתוח כולל למצב הצמיגים תוך זמן קצר – כחמש דקות לפי אנשי החברה.
 
כעת מדווחים בחברה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת סחר של טויוטה שמכונה טויוטה טסושו. החברה היפנית תשתמש בטכנולוגיה הישראלית לסריקה של כ-7 מיליון כלי רכב בשנה. כלי הרכב המדוברים יהיו משומשים ברמה כזו או אחרת (כולל כלים שנמכרו על ידי היצרן לסוכנים וטרם נסעו) ומיועדים למכירה ביפן או מחוץ ליפן.
 
"במסגרת שיתוף הפעולה אנו נפרוס בשלב הראשון את הטכנולוגיה בכל אתרי המכירות של Toyota Auto Auctions לצורך בידוק אוטומטי של מכוניות משומשות". הסביר אמיר חבר, מנכ"ל Uveye "שיתוף פעולה זה מהווה צעד נוסף בבניית פלטפורמה אחודה לבידוק אוטומטי של כלי רכב, המבוססת על בינה מלאכותית. בנוסף להכרזה של סקודה שפורסמה לאחרונה, אנו צופים בעתיד הלא רחוק הכרזות נוספות לשימוש בפלטפורמה, מצד יצרניות רכב, בשלבים שונים של חיי המדף של הרכב".