קיה חשפה בתערוכת ז'נבה את האימג'ין (Imagine, דמיין), מכונית תצוגה חשמלית ומתחרה עתידית אפשרית לפולסטאר 2. כמוה, זו מעין משפחתית קומפקטית במרכב סדאן עם נגיעות קרוסאובר - כלומר מרכב מעט גבוה והשראה מעולם רכבי הפנאי.

האימג'ין היא מכונית עם חמש דלתות, במעין מרכב ליפטבק בו החלון האחורי משתפל בדומה לחלון של מכונית סדאן. בניגוד לדגם ליפטבק רגיל, כאן החלון נפתח לבד, בלי החלק שמתחתיו. מאפיין זה ספק שיגיע לדגם סדרתי - וכך גם דלתות אחוריות הנפתחות הפוך ("דלתות התאבדות").

מכונית התצוגה נועדה בעיקר כהצהרת כוונות לקראת השקת מכונית חשמלית ייעודית, השלב הבא לאחר שקיה כבר הציגה גרסה חשמלית של דגם קיים - קיה נירו, שמשווק בינתיים בישראל רק בגרסאות הכלאיים (עם או בלי אפשרות לטעינה ממקור חיצוני).

קיה אימג'ין: דמיינו אותה בייצור


באימג'ין, קיה מבטיחים מכונית בעלת טווח נסיעה ארוך יותר (אך לא נוקבים בנתון טכני כלשהו), כלומר יותר מ-500 ק"מ בין טעינות. את אלו ניתן יהיה לבצע בדרך המסורתית עם כבל, או בטעינה אלחוטית (אינדוקציה), זאת כאשר הרכב חונה מעל משטח ייעודי - מערכת שכבר זמינה במספר זעום של מכוניות סדרתיות.

קיה אימג'ין: דמיינו אותה בייצור


בתא הנוסעים העניינים כבר חסרי קשר לייצור לחלוטין, ובמיוחד תצוגת המידע יוצאת הדופן שכוללת 21 מסכים קטנים לכל אורך הקונסולה, עם עיצוב מחודד שלא נראה מזמין במקרה של תאונה חס וחלילה.

קיה אימג'ין: דמיינו אותה בייצור


אז האם היא בדרך לייצור? באופן ישיר כמובן שלא. אבל ייתכן והאימג'ין, שנועדה כדגם למשיכת קהל לדוכן קיה בתערוכה, תשפיע בעתיד על עיצוב של דגמים עתידיים - כולל משפחתית חשמלית ברוח דומה.