מכונית חדשה של בוגאטי יקרה מדי עבורכם? הנה אחת שאולי תהיה בהישג ידכם: ה"בייבי" החדשה, שמיועדת לילדים ולילדים ברוחם, ועולה רק 30 אלף יורו (קצת יותר מ-250 אלף שקל אחרי מסים).

המכונית החדשה היא רפליקה של הטייפ 35 משנות ה-20, מכונית מירוץ דו-מושבית, שתיוצר בגודל של שלושה רבעים מהמקור. היא מצוידת במנוע חשמלי בשתי גרסאות - 1.36 כ"ס לילדים עם מהירות מרבית מוגבלת ל-20 קמ"ש, או 5.4 כ"ס למבוגרים עם מהירות מרבית מוגבלת ל-45 קמ"ש.

בגרסת המבוגרים, תוכלו להשתמש ב"מפתח בוגאטי" ולהסיר את ההגבלה, ובדרך להקפיץ את ההספק המרבי ל-13.6 כ"ס - ממש כמו המפתח שמוצע בשירון ומשחרר בה את המהירות המרבית (יותר מ-420 קמ"ש). למכונית החדשה גם דיפרנציאל מוגבל החלקה. בהיעדר בקרת יציבות, ספק אם יותר לנוע איתה בכביש ציבורי בישראל.

בוגאטי חדשה - שלכם ב-250 אלף שקל
הבייבי II (מימין) והמקורית משנות ה-20


ה"בייבי" (בייבי II בשמה המלא) נוצרה בהשראת הבייבי המקורית, מכונית זעירה בקנה מידה 1:2 שייצר אטורה בוגאטי בעצמו, מייסד היצרנית, עבור בנו ב-1926. גם אז היה מדובר ברפליקה של הטייפ 35. לאחר ייצור זו, בוגאטי הציעה כ-500 יחידות של מכונית זו ללקוחות, והיא נחשבת לפריט אספנות נחשק. גם הבייבי II תיוצר ב-500 יחידות, וצפויה להפוך מיד לפריט אספנים שעולה בערכו.