חברת ב.מ.ב, יבואנית צמיגי גודייר, הכריזה על תחילת שיווקם של שלוש משפחות צמיגים למכוניות נוסעים, משאיות ואוטובוסים.
 
הדגם החדש למכוניות נוסעים הוא Eagle F1 Asymmetric 5 המחליף את Asymmetric 3, ולפי היצרנית האמריקנית מציע יכולות משופרות בתחומים דינמיים יכולת בלימה, האצה ועמידה בעומסי צד ומיועדים לדגמים ספורטיביים. דגם זה, כך היצרנית, מציע נוחות נסיעה משופרת והוא מוצע במגוון גדול של מידות.
 
משאיות
צמיגי גודייר למשאיות, המוצעים במסגרת משפחת KMAX, כוללים את דגם Cargo ואת דגם Extreme. לפי גודייר, לצמיגי KMAX עמידות גבוהה, אורך חיים גבוה (מעל 120,000 ק"מ) וצריכת דלק משופרת, ליעילות בעבודה ולחיסכון בהוצאות המפעיל. בין שאר המאפיינים: התנגדות נמוכה לגלגול, חלוקה טובה של לחץ לאורך חיים גבוה ולהתנהלות אופטימלית גם בצמיגים מהוגים, ניקוז מים מהיר ופינוי יעיל של אבנים וחצץ, רמת רעש מופחתת ועוד. הצמיגים בשני הדגמים מוצעים בשלוש גרסאות: S להיגוי (Steer); גרסת D להינע (Drive) ו-T לנגרר (Trailer).

1619753גודייר KMAX אקסטרים

 
צמיגי Cargo מיועדים למשאיות בכל תחומי הפעילות שלהן, בעיר, מחוצה לה וגם באזורים תפעוליים, ותכנונם אמור להעניק להם עמידות גבוהה יותר בעומסי שחיקה הנוצרים באזורי עבודה אלה, בין השאר תודות לחיבור בין פנים הצמיג לחישוק ולמבנה הסוליה.
 
צמיגי Extreme פותחו לעבודות במדינות חמות במיוחד, ומיועד למשאיות הפועלות בקווים ארוכים ובעומס כבד, בין השאר הודות לתרכובות המיועדות לשמור על שחיקה נמוכה בתנאי חום קיצוני, משקל כבד ומרחק נסיעה רב.
 
אוטובוסים
בנוסף, הוצגו צמיגי Marathon Coach המיועדים לאוטובוסים, ולאלה, כך גודייר, אחיזה משופרת, אורך חיים גבוה במיוחד ודופן עמידה במיוחד כנגד פגיעות. לפי גודייר, צמיגים אלה נועדו בעיקר כדי להפחית עלויות תפעול, ולשם כך נוצרו עבורם שלד חדש עם דופן עמידה בעיקר לפגיעה ממדרכות, ותרכובת חדשה להארכה משמעותית של חיי הצמיג. מבנה סוליה א-סימטרי, כך גודייר, מפחית רעשים, משפר ניקוז מים ומחלק את עומסי המשקל – לשחיקה מאוזנת ומינימלית, וגם להעלאת רף הבטיחות הודות לקיצור מרחקי הבלימה, בכביש יבש או רטוב.