החטיבה המסחרית של סמל"ת, יבואנית איווקו ופיאט מסחריות, החלה בשיווק איווקו דיילי ופיאט דוקאטו המחודשות.
 
הדיילי עברה עדכון חיצוני שחלקו בוצע כדי להוזיל עלויות תיקון במקרה של תאונת דרכים. עדכונים אחרים נועדו גם הם כדי להוזיל עלויות תחזוקה - כך למשל המסחרית מצוידת בתאורת לד שלטענת האיטלקים לא תדרוש החלפה לאורך כל חיי הרכב.
 
עדכון חשוב בהרבה נמצא במפרט הבטיחות - שם מוצעות לראשונה בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, סיוע בהיגוי במקרה של רוחות צד, עמעום אורות גבוהים אוטומטי ובקרת שיוט אדפטיבית. התקנת מערכות אלו התאפשרה לאחר שמשאבת תגבור ההיגוי הוחלפה לחשמלית, והדיילי תציע כעת גם אפשרות לבחירת עוצמת התגבור לפי העדפת הנהג.
 
​סמל


אבזור המותרות כולל כעת מערכת מולטימדיה מקורית בעברית עם מסך "7. על גלגל ההגה נוספו מתגי שליטה ויש גם בלם חנייה חשמלי.
 
​סמל


הדיילי מוצעת עם מנוע 3.0 ליטר טורבו-דיזל שמייצר 180 כ"ס ו- 43.9 קג"מ, כולל אפשרות לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. כבעבר, יש שפע גרסאות מרכב - כולל תא נהג יחיד או כפול ומספר אורכים וגבהים. מחירים הדיילי המחודשת עומד על החל מ-269 אלף שקל.

גם הדוקאטו מתחדשת
לצד הדיילי, סמל"ת מכריזה על תחילת שיווק המסחרית המחודשת של פיאט, הדוקאטו - אחות תאומה לסיטרואן ג'אמפר ופיג'ו בוקסר. זו מצטיידת במנוע 2.3 ליטר שעודכן לתקינת זיהום מחמירה יותר, מפיק 140 כ"ס ו-35.6 קג"מ או 180 כ"ס ו-45.8 קג"מ.

​סמל

 
חידוש משמעותי במתיחת הפנים נוגע לתיבת ההילוכים - מעתה קיימת גם אפשרות לאוטומטית עם תשעה יחסי העברה, זאת בנוסף לידנית עם שישה. וגם הדוקאטו זוכה לראשונה למערכות בטיחות מתקדמות: בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי והתרעת רכב בשטח מת מהצד ומאחור (רק בדגמים הסגורים).

​סמל

 
המסחרית של פיאט תוצע עם מערכת מולטימדיה בעלת מסך "7. הדגמים הסגורים מצוידים גם במצלמת נסיעה לאחור. ישנן מבחר גדול של גרסאות אורך וסוג מרכב, והמחיר ההתחלתי עומד על 257 אלף שקל.