לקסוס RX הוצג בדורו הראשון (שנת 1997) והיה לרכב הפנאי הראשון של לקסוס, ומהראשונים בקטגוריה בעולם – RX הוצג לפני כלים כמו ב.מ.וו X5, וולוו XC90 ואחרים. כבר בשלב מוקדם הוצג עם מערכת הנעה היברידית שהפכה לחלק דומיננטי בהיצע הגרסאות של הדגם, והוא היה הראשון להציע מערכת הנעה שכזו בקטגוריה.
 
הדור הרביעי נחשף בשנת 2015 והציג הופעה אגרסיבית ומלאת נוכחות. בשנת 2019 נחת בישראל דגם מעודכן לאחר שעבר מתיחת פנים. העדכון כלל שינויים נוספים לעיצוב החיצוני ובעיקר שינויים בסביבת הנהג – שכעת מציעה הופעה אלגנטית יותר וזכתה לתוספות תאימות למערכת 'אנדרואיד אוטו' ו'אפל קארפליי'.
 
מעבר לכך בלקסוס מספרים כי נעשה טיפול מקיף במגוון רחב של מכלולי רכב כדי להעניק איכות ויכולת משופרת בנסיעה – ישנם בולמי זעזועים חדשים לשיפור הנוחות, מוטות מייצבים חדשים לטובת ריסון עדיף של המרכב ובקרת יציבות משודרגת.

לקסוס RX החדש בישראל
צילום: לקסוס
 
יחידת ההנעה המרכזית נותרה ההיבירידת המזוהה כל כך עם המותג. גרסת ה-RX450h מציעה מצוידת במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 3.5 ל' (V6) המפיק 262 כ"ס ויחד עם שני מנועים חשמליים – קדמי עם 167 כ"ס ואחורי עם 68 כ"ס – מעמידים לראשות הנהג לא פחות מ-313 כ"ס. צריכת הדלק, ע"פ נתוני מעבדה, עומדת על 16.9 ק"מ לליטר בממוצע.

יצאנו לפגוש בו לראשונה בכבישי ישראל, הווידאו המלא בראש העמוד.

הכתבה בשיתוף לקסוס ישראל

לקסוס RX החדש בישראל
צילום: לקסוס