לקסוס RX החדש בישראל - אוטו

לקסוס RX החדש בישראל

רכב הפנאי הגדול של לקסוס הגיע לישראל לאחר מתיחת פנים. הנה מפגש ראשון עם לקסוס RX המחודש בגרסה ההיברידית

לקסוס RX הוצג בדורו הראשון (שנת 1997) והיה לרכב הפנאי הראשון של לקסוס, ומהראשונים בקטגוריה בעולם – RX הוצג לפני כלים כמו ב.מ.וו X5, וולוו XC90 ואחרים. כבר בשלב מוקדם הוצג עם מערכת הנעה היברידית שהפכה לחלק דומיננטי בהיצע הגרסאות של הדגם, והוא היה הראשון להציע מערכת הנעה שכזו בקטגוריה.
 
הדור הרביעי נחשף בשנת 2015 והציג הופעה אגרסיבית ומלאת נוכחות. בשנת 2019 נחת בישראל דגם מעודכן לאחר שעבר מתיחת פנים. העדכון כלל שינויים נוספים לעיצוב החיצוני ובעיקר שינויים בסביבת הנהג – שכעת מציעה הופעה אלגנטית יותר וזכתה לתוספות תאימות למערכת 'אנדרואיד אוטו' ו'אפל קארפליי'.
 
מעבר לכך בלקסוס מספרים כי נעשה טיפול מקיף במגוון רחב של מכלולי רכב כדי להעניק איכות ויכולת משופרת בנסיעה – ישנם בולמי זעזועים חדשים לשיפור הנוחות, מוטות מייצבים חדשים לטובת ריסון עדיף של המרכב ובקרת יציבות משודרגת.

1617175
צילום: לקסוס
 
יחידת ההנעה המרכזית נותרה ההיבירידת המזוהה כל כך עם המותג. גרסת ה-RX450h מציעה מצוידת במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 3.5 ל' (V6) המפיק 262 כ"ס ויחד עם שני מנועים חשמליים – קדמי עם 167 כ"ס ואחורי עם 68 כ"ס – מעמידים לראשות הנהג לא פחות מ-313 כ"ס. צריכת הדלק, ע"פ נתוני מעבדה, עומדת על 16.9 ק"מ לליטר בממוצע.

יצאנו לפגוש בו לראשונה בכבישי ישראל, הווידאו המלא בראש העמוד.

הכתבה בשיתוף לקסוס ישראל

1617187
צילום: לקסוס
דגם לקסוס RX
גרסה RX 300 אוט', 2.0 ל' טורבו, Luxury, 4x4
מחיר 349900
0 ל-100 קמ"ש (שניות) 9.5
מהירות מרבית (קמ"ש) 200
תיבת הילוכים אוטומטית
צריכת דלק - ממוצעת 11.7
נפח תא מטען (ליטר) 553
דרגת זיהום אוויר 15
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות