יצרנית הרכב הקוריאנית קיה נערכת להשקת דור רביעי למיניוואן הגדול שלה, הקרניבל. הרכב, שמשווק גם בישראל - בתקינה אמריקאית ועם מנוע V6 בנזין - נחשף בתמונות רשמיות ראשונות.

קיה קרניבל (סדונה בחלק מהשווקים) הוצג לראשונה בשנת 1998 והדור הראשון שלו נהנה מהצלחה בישראל. גם הדור השני שווק כאן ומ-2015 החל שיווק הדור השלישי, לראשונה בתקינה אמריקאית במקום אירופאית ועם שמונה מושבים במקום שבעה.

בתמונות נראה הקרניבל במפרט הקוריאני. מבחינת עיצוב ההבדל מהמיניוואן שיגיע אלינו ככל הנראה זניח. מידע על מנועים ותיבת הילוכים לא פורסם בשלב זה. ביצרנית הקוריאנית מבטיחים חבילה אטרקטיבית ל"משפחות מתקדמות תודות לשילוב של חדשנות, שימושיות וסגנון".

קיה קרניבל חדש: בישראל ב-2021
צילום: קיה

ביצרנית מבטיחים עיצוב שקיבל השראה מעולם רכבי הפנאי ואף מנסים להדביק לרכב את הכינוי "GUV", או Grand Utility Vehicle (רכב שימושי גדול), על משקל SUV (ר"ת של Sport Utility Vehicle, רכב שימושי ספורטיבי או "רכב פנאי" בישראל).

קיה קרניבל חדש: בישראל ב-2021
קיה קרניבל דור שלישי (היוצא). צילום: קיה

קיה קרניבל החדש יושק בקוריאה במהלך הרבעון הנוכחי, אז נדע יותר פרטים אודותיו. לאחר מכן יחל השיווק במדינות אחרות, כאשר לישראל הוא צפוי להגיע במהלך 2021 - כך נמסר מחברת טלקאר, יבואנית קיה.