הגענו לחלק השלישי בסדרה. בחלק הראשון דיברנו על מושגי הבסיס בעולם המימון לרכב. בחלק השני עסקנו בסוגי המימון השונים ובריבית על משמעויותיה. עכשיו כשאנחנו לקראת סיום הגיע הזמן לרכוש ידע על כלי שיעזור לנו לבחון הצעות מימון בצורה יסודית: מחשבון ההלוואות.

מחשבון הלווא...י ואבין מה רוצים ממני ?!
גם לכם קרה שנכנסתם אופטימיים למחשבון הלוואה חכם, אחד מבין המון מחשבוני הלוואה או מחשבוני שפיצר ברשת, בציפייה שתבינו מה ייעודו, איך הוא יעזור לכם בחיים, (רכב לגמרי נכלל בהגדרה שלנו ל ״חיים״) ולמה הוא בכלל חכם? וההסבר היחיד שמצאתם היה בירוקרטי, ארוך ומייגע?

מימון לרכב: מהו מחשבון הלוואות? (חלק ג')
צילום: יח"צ

לא עוד! אנחנו כאן בדיוק בשביל להסביר לכם מא' ועד ת' כיצד משתמשים במחשבון הלוואה לרכב, מה הכוונה בגובה החזר חודשי, כיצד משווים בין תנאים שונים להלוואה, כיצד עושים נכון סקר שוק, ונגולל בפניכם עוד מערך חוקים שלם שאנחנו מאמינים שאתם חייבים לזכור כל הדרך למימון הרכב הבא שלכם. כל הטוב הזה ועוד – בפשטות, מקצועיות ו"בגובה העיניים".

אז בין אם מדובר במימון מהבנק עם ריבית נמוכה יחסית אך תנאי סף בררניים וסף המתנה רב, או מימון מחברות מימון, עם ריבית מעט גבוהה אך תנאי סף נוחים, פריסה ארוכה ושירות מהיר – אין לנו ספק שלאחר ההדרכה יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל החלטה מושכלת מאיפה לקחת את המימון שלכם ובאילו תנאים. אז שנצלול?