אגד החלה בביצוע פיילוט לאוטובוס החשמלי e-סיטארו שהוצג בתערוכת הנובר בספטמבר 2018.

לדגם זה שני מנועי ZF AVE 130 המותקנים בטבורים מאחור. התפוקה של כל מנוע היא 125 ק"ו ו-485 נ"מ – בשניהם: 340 כ"ס, 98.9 קג"מ.

ל-e-סיטארו סוללות ליתיום מסוג NMC, הכוללות גם תחמוצת-מנגן, והן יעילות מסוללות ליתיום-יון רגילות. הסוללות, כל מודול עם 33 קוט"ש, מוצעות בין 9 ל-12 מודולים לאנרגיה כוללת של 297 עד 396 קוט"ש; לדגם זה גרסה רגילה (12.3 מטרים) וגם גרסה מפרקית (18.75 מטרים), והמודולים מורכבים גם לפי הגרסה. לפי מרצדס, הטווח היעיל הוא 280 ק"מ והטעינה נעשית במטעני DC של 150 ק"ו.

סידורים לחיסכון, אחזקה
ל-e-סיטארו בקרת תאוצה, וזו מאפשרת הגבלה של צבירת המהירות כאילו והאוטובוס בעומס מלא; שימוש במצב זה משפר את טווח הנסיעה. לדגם זה ריטרדר חשמלי, המופעל יחד עם דוושת הבלימה, אבל מי שירצה יוכל להזמין את האוטובוס עם ידית הפעלה נפרדת. 

ניתן לחמם את האוטובוס או לקרר אותו בזמן טעינה; הבאת האוטובוס לטמפרטורה הנכונה גוזלת אנרגיה רבה, כך שתכונה זאת אמורה לשפר אף היא את הטווח השימושי של האוטובוס.

מרצדס גאה לציין כי לסיטארו החשמלי אחזור בלימה גם כאשר הסוללות טעונות ב-100%, והאנרגיה הנוצרת במצב זה מופנית לנוזל הקירור. בנוסף, בדגם זה הסנכרון בין-סוללות נעשה על-ידי מערכת בתוך הרכב, כך שהאוטובוס אינו מחויב לכניסה תקופתית למוסך לצורך זה. ניתן להחליף מודולים נפרדים של הסוללות, וניתן להחליף את הממירים ללא תכנות, וגם זה אמור לחסוך זמן.