חברת ביי אנד דרייב (Buy&Drive) בבעלות אורי דגמי השיקה מתחם תצוגה, מכירה ומטה ראשי באזור התעשייה פולג בנתניה. החברה, שהוקמה ב-1996, מתמחה במכירת רכב חדש ומשומש, ביבוא מקביל וגם בהשכרת רכב, טרייד אין, ליסינג.

ביי אנד דרייב משיקה מתחם מכירות מתקדם, מציעה דגמים חדשים
צילום: שוקה כהן

במתחם החדש יוצגו למעלה מ-400 כלי רכב, והוא יאפשר העברת הרכב ללקוח תוך שעה מרגע הקנייה. במקום מבנה חדש בן שלוש קומות, וזה כולל בית קפה ואפילו בית כנסת וחדר תפילה מוסלמי. במקום הותקנה מעלית שקופה המעבירה את הרכב מגג המבנה לאולם, לעיני הלקוח.

יבוא מקביל
עם ההכרזה על המתחם החדשה, הציגה החברה גם מספר הצעות מעניינות לדגמים ולגרסאות ביבוא מקביל שאינם משווקים בשלב זה בארץ על-ידי היבואן הרשמי.

ביי אנד דרייב משיקה מתחם מכירות מתקדם, מציעה דגמים חדשים
צילום: עומר ירון

רשימה זו כוללת, בין השאר, סיאט לאון FR בגרסה היברידית-נטענת המצוידת במנוע טורבו-בנזין 1.4 ליטר בהספק משולב של 204 כ"ס, ובמחיר 189,000 שקלים; סקודה אוקטביה  היברידית-נטענת, כאן בגרסת VRS עם הספק של 245 כ"ס, ובמחיר של 259,000 שקלים; היבואן הרשמי מתעתד לשווק גרסאות אלה בישראל.

ביי אנד דרייב משיקה מתחם מכירות מתקדם, מציעה דגמים חדשים
צילום: סקודה

בנוסף, מבין דגמי היוקרה, מוצע גם רכב השטח לקסוס GX460. דגם זה מבוסס על טויוטה לנד קרוזר המוכר (J150), אך מצויד במנוע בנזין אטמוספרי 4.6 ליטר V8 המייצר 306 כ"ס. המחיר החל מ-650,000 שקלים.

אורי דיגמי, מייסד ובעלים"אחרי הרבה שנים של תכנון וציפייה אנחנו מתרגשים לפתוח את המתחם החדש של Buy&Drive , המתחם החדש נבנה ותוכנן בהתאם לכל החלומות שלנו ובסטנדרט בין לאומי ובשיתוף פעולה עם הצוותים הותקנו במבנה זה מערכות מהמתקדמות בעולם במטרה לספק ללקוחותינו את חווית הקנייה הטובה ביותר שניתן לתת. לקוחות החברה יוכלו להנות ממגוון רכבי יוקרה, רכבים חשמליים, רכבי ספורט ועוד. בנוסף, המתחם עשיר בתוכן והופך את הקנייה לחוויית בילוי לכל המשפחה הודות לבית קפה, בוטיק אקססוריז מקורי של מותגי רכב, פינת משחקים לילדים, בית כנסת וחדר תפילה מוסלמי".

*פורסם ב-22.06.21 (עודכן)

ביי אנד דרייב משיקה מתחם מכירות מתקדם, מציעה דגמים חדשים
צילום: לקסוס