חברת ספינפריים (Spinframe) תמכור את המערכת הטכנולוגית שפיתחה למרכזי שירות בספרד. המערכת שכוללת מצלמות בפריסה ייחודית, מייצרת תיעוד היקפי של הרכב הנבדק ובעזרת שימוש בבינה מלאכותית מאתרת פגמים ונזקים חיצוניים בזמן קצר.

עד כה התקינה החברה את הטכנולוגיה במספר מרכזי שירות של סיאט ויגואר-לנד רובר בספרד. עד סוף 2022 צפויה החברה להתקין את המערכת בעשרות מרכזי שירות נוספים במדינה. 

שיתוף הפעולה כולל את חברת קאר (CAR, ר"ת של Cloud-active-reception) אשר מתמחה בפיתוח טכנולוגיות לניהול פעילות במרכזי שירות באירופה, וכן עם חברת ולין (Velyen) הוותיקה המספקת ציוד למוסכים בכ-40 מדינות. 

ספינפריים הישראלית תהפוך את המוסכים בספרד לחכמים יותר
אורי דנגור, מנכ״ל החברה | צילום: Spinframe

הטכנולוגיה הישראלית נסמכת על תוכנה המאפשרת לנהל את תהליך הצילום באופן מיטבי, ואלגוריתם מתוחכם אשר מסייע לעבד את תמונות הרכב בענן ולהפיק תובנות אודות מצבו. הטכנולוגיה מאפשרת לייצא דוחות אוטומטיים תוך שניות בודדות, ובכך לשפר את רמת האמון במוסך, את העלויות ואת חווית הלקוח. 

לספינפריים שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פולקסווגן העולמית ועם גופים מובילים בינלאומיים שונים. החברה אף בצעה תהליך בחינה משותף עם נמל אשדוד ומערך החדשנות, שבמסגרתו נבחנה הטכנולוגיה בסריקת אלפי כלי רכב שנפרקו מאניות.

ספינפריים הישראלית תהפוך את המוסכים בספרד לחכמים יותר
תומר שורצברג, סמנכ״ל מכירות | צילום: Spinframe