ג'נרל מוטורס הציגה טנדר חשמלי שלישי, אח להאמר ולסילברדו החשמליים, אך בעיצוב ובמיצוב שונים. יחידת הכוח והסוללה דומות לאלו שבסילברדו החשמלי - כלומר זוג מנועים חשמליים ליצירת הנעה כפולה, אך ב-GMC מקבלים קצת יותר כוח - 764 כ"ס ו-108.5 קג"מ (לעומת 664 כ"ס ו-107.6 קג"מ בסילברדו) וזה מספיק כדי להאיץ את הטנדר המגודל ל-0-60 מייל לשעה (97 קמ"ש) ב-4.5 שניות בלבד.

טווח הנסיעה המשוער עומד על 645 ק"מ, וטעינה מהירה אפשרית בהספק של עד 350 קילוואט - כך שטעינה של 10 דקות תאפשר הוספת 160 ק"מ לטווח הנסיעה.

לסיירה כושר גרירה מרשים של 4300 ק"ג, אך כושר העמסה נמוך יחסית של 600 ק"ג בלבד, ככל הנראה בשל המשקל העצמי הגבוה.

GMC סיירה EV - תאום יוקרתי לסילברדו החשמלי
צילום: GMC

בדיוק כפי שהעיצוב החיצוני שונה לעומת סילברדו EV, גם תא הנוסעים של הסיירה EV ייחודי. במקום מסך מולטימדיה אופקי, הסיירה מקבל מסך אנכי בגודל 16.8 אינץ'. לצידו יש לוח מחוונים מוקרן בגודל 11 אינץ', כמו גם תצוגה עילית. לפחות בתמונות, נראה כי החומרים והעיצוב הם ברמה אחת מעל הסילברדו, ומשדרים פחות "עבודה" ויותר יוקרה.

בכל מה שקשור לעבודה, יצרני הרכב האמריקאים הבינו את הפוטנציאל שמציע טנדר חשמלי כגנרטור לכלי עבודה חשמליים, והסיירה מתגאה בלא פחות מ-10 שקעי חשמל חיצוניים; לרדנקים שחיים במקומות מבודדים מוצעת אפילו אופציה לחבר את הרכב למערכת החשמל הביתית. לטענת החברה, הטנדר יכול לספק חשמל למשך 21 יום עבור צרכני החשמל הבסיסיים בבית.

GMC סיירה EV - תאום יוקרתי לסילברדו החשמלי
צילום: GMC

בשלב הראשוני GMC תשווק את מהדורת ההשקה של הדגם, Edition 1, שתוצע ברמת הגימור הגבוהה 'דנאלי'. בהמשך יגיעו גרסאות ורמות גימור בסיסיות יותר, כמו גם גרסת AT4 מכוונת שטח.

כשתגררו איתו, תשמחו לדעת שבקרת השיוט החצי-אוטונומית 'סופר קרוז' עם יכולת גרירה מגיעה כסטנדרט ב'דנאלי',  אך מי שמצפה לרדת איתו לשטח, כדאי שימתין ל-AT4, שכן הדנאלי מצויד בחישוקי 24 אינץ' עם פרופיל כביש כאופציה היחידה.

GMC סיירה EV - תאום יוקרתי לסילברדו החשמלי
צילום: GMC

מערכת היגוי לארבעה גלגלים, המאפשרת קיצוץ משמעותי ברדיוס הסיבוב, תוצע גם היא כסטנדרט ברמת הגימור הבכירה, וגרסת ההשקה מצוידת גם במתלי אוויר שיכולים להעלות או להוריד את מרווח הגחון על טווח של 5 ס"מ. 

גרסאות הבסיס יגיעו לשווקים רק ב-2025 במחיר התחלתי של כ-50 אלף דולר. גרסת ההשקה המאובזרת תגיע אומנם כבר ב-2024, אך מחירה יותר מכפול (!) - 108 אלף דולר.

GMC סיירה EV - תאום יוקרתי לסילברדו החשמלי
צילום: GMC