מרצדס ממשיכה לחדש את היצע הדגמים שלה לקראת 2024, ואחרי מתיחות פנים לרכבי הפנאי (GLA, GLB ו-GLS) ודור חדש למכונית הסלון E קלאס, מגיע תורה של ה-AMG GT 4-Door.

הפעם, יש לציין, מדובר בעדכון קליל מאוד, שמתייחס רק לגרסאות ה-V6, ויש להניח שגרסת ה-V8 תזכה לשדרוג מקיף יותר בהמשך - בין היתר כי חלק גדול מהעדכון נועד להעניק לגרסאות הבסיס מראה דומה יותר לגרסה הבכירה.

מלפנים, מקבלות גרסאות 43 ו-53 פגוש קדמי חדש בהשראת גרסת ה-63 החזקה, עם כונסי אוויר שצמחו בגודלם ומעניקים חזות אגרסיבית מבעבר. מרצדס טוענת שמעבר לעיצוב יש לכונסים המוגדלים גם יתרונות אווירודינמיים, ושהפתחים מאפשרים זרימת אוויר מוגברת לבלמים ולמצננים.

מרצדס AMG GT
צילום: מרצדס

בנוסף, מוצעת חבילת 'עיצוב V8', שתאפשר לרוכשים לנסוע בלי ולהרגיש עם - בזכות אלמנטים עיצוביים מגרסת הקצה Black Series שייצורה הסתיים לאחרונה. אלו כוללים סבכה מוגדלת, כונסי אוויר רחבים יותר ומסיטי רוח בצדי הפגוש.

ניתן לבחור בין גימור כרום לבין סיבי פחמן לחלקים החיצוניים או להוסיף חבילה אווירודינמית עם אלמנטים חיצוניים ייחודיים - ומוצע גם צבע לבן מטאלי חדש. 

מרצדס AMG GT חלק אחורי
צילום: מרצדס

תא הנוסעים זכה לעדכונים עדינים אף הוא; מערכת המולטימדיה MBUX עודכנה ומציגה ממשק במראה רענן, יחד עם תצוגות ספציפיות ל-AMG. גג שמש חשמלי יוצע מעתה כסטנדרט, לצד אופציה למשטח טעינה אלחוטי בין המושבים האחוריים.

מערכת השמע האופציונליות של Burmester זכתה לשדרוג קל אף היא.

לא נעשו שינויים מכאניים כלשהם ומחירים טרם פורסמו - אך הם לא צפויים להשתנות.

מרצדס AMG GT סביבת נהג
צילום: מרצדס