הקטן והזול בין השלושה הוא ה-FX, רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) שנחשף לראשונה בסוף שנת 2021. מדובר בדגם הראשון בסדרת רכבי פנאי של היצרנית שתוכננו עבור השוק הגלובלי.

יחידת ההנעה של צ'רי FX משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ל' המפיק 186 כ"ס לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים, וכעת מפרסמת היצרנית תמונות ופרטים חדשים של הגרסה החשמלית, טרום השקתה באירופה ובשווקים נוספים בשנה הבאה.
ה-FX החשמלי הוצג לראשונה בתערוכת הרכב בשנחאי מוקדם יותר השנה, אך רק כעת נחשפים הפרטים הטכניים: מנוע קדמי יחיד המייצר 204 כ"ס ומארז סוללות של 61 קוט"ש, המספקים תאוצה למאה בתוך 7.6 שניות וטווח נסיעה של 450 ק"מ לפי התקן הסיני הליברלי-מדי (צפו ל-350-400 ק"מ בתקן WLTP האירופאי).

ה-FX החשמלי תומך בטעינה מהירה של עד 110 קילוואט, המאפשרת מילוי מ-0 ל-80% מהסוללה תוך 30 דקות.
מבחינה עיצובית, נעשו מספר שינויים ביחס לגרסת הבנזין, כולל חזית עם סבכה אטומה, פנסים שונים ופגוש שעוצב מחדש ומחביא את פתח הטעינה; בצדדים ישנם חישוקים ייחודיים ומאחור פגוש נטול פתחי מפלט לצד ספוילר מעט שונה.
צ'רי מתכננת להתחיל לשווק את ה-FX בשתי הגרסאות באירופה ב-2024, ויש להניח שהגרסה החשמלית תעשה במקביל עליה גם לישראל, כמתחרה לג'ילי גיאומטרי C ול-BYD אטו 3.
