בשנת 2024 מכרה
טסלה 1,789,226 מכוניות ברחבי העולם, זוהי ירידה מאוד קלה של 1.1% בהשוואה לשנת 2023. מתוך כלל המסירות, 916,660 הגיעו ממטה/מתקן ג'גה פקטורי בשנגחאי (947,742 בשנת 2023). טסלה גם סיימה את 2024 קצת לפני BYD, שעל אף שמכירותיה גדלו ב-12% השנה הסתפקה במקום השני עם 1.76 מיליון מכירות.
בסך הכול, סין ממשיכה להיות גורם דומיננטי בפעילות המחזורית של טסלה - 657,175 מכוניות נמכרו במדינה, וכמעט 260 אלף ייוצאו מהמתקן, האחראי גם לייצור
מודל 3 ומודל Y.
רישומים במדינה האסייתית מייצגים 37% מסך המכירות של המותג האמריקאי, אך אלה נתונים לא מפתיעים בהתחשב בפוטנציאל הגלום בשוק הרכב הגדול בעולם; מעל 70% מהמכירות העולמיות של רכבים חשמליים והיברידיים התבצעו בתוך המדינה.
עניינים אסטרטגיים. טסלה סין תתחיל בייצור של מודל Y עדכני תחת הקוד הזמני Juniper בהמשך החודש, כך שהרכב צפוי להגיע לכבישים לא בעוד זמן רב ולשפר את היקף ההכנסות. נזכיר, כי לדגם ה-5 מושבים יצטרף מודל Y בעל שלוש שורות ושישה מושבים ברבעון הרביעי של 2025.
טסלה גם תתחיל בקרוב להשיק תחנות טעינה מדור חדש עם הספק טעינה של 500 קילוואט/שעה. טסלה אף עתידה לשווק רכב קטן יותר ב-2025, כך מסתמן בשם
מודל Q, אם כי הפרטים אודותיו לא לגמרי ידועים.
טסלה סיימה את 2024 בישראל עם היקף מסירות של 8,202 יחידות, לעומת כ-6,200 בשנה הקודמת.