חברת טלקאר, יבואנית קיה, מכריזה על תחילת השיווק של דגם הפנאי הגדול EV9 בגרסת ההנעה האחורית שלו ברמת האבזור 'אקזקוטיב', במחיר 399,000 שקלים, נמוך מזה של 'פרמיום' שהוצעה ב-429,000 שקלים.

שינוי עיקרי 

קיה EV9 שהוצג ב-2023 ומשווק כאן מ-2024, יוצע בגרסת ההנעה האחורית ב-'אקזקוטיב', והשינוי העיקרי ביחס ל'פרמיום' הוא בוויתור על גג הזכוכית. 

בגרסה זאת, שיש לה 7 מושבים, תאורת לד, חישוקי "19, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים שיש להם אוורור, בקרת אקלים רב-אזורית ועוד.


קיה EV9 ברמת כניסה חדשה – המחיר החל מ-399,000 שקלים
צילום: עזרא רפאל

כזכור בגרסה זו תפוקה של 204 כ"ס ו-35.7 קג"מ, מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות ועד ל-180 קמ"ש, סוללת 99.8 קוט"ש, טווח של 563 ק"מ וטעינה מהירה של 350 קילוואט.  

בנוסף גרסת ההנעה הכפולה תוצע כעת גם ברמת האבזור 'פרמיום' עם 7 מושבים, גם עם תצוגה עילית, ומחירה 439,000 שקלים. 

בגרסה זו 384 כ"ס ו-35.7 קג"מ, 0 ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות ועד ל-200 קמ"ש, אותם נתוני סוללה וטעינה, והטווח 512 ק"מ. 

גרסת ההנעה הכפולה מוצעת גם ב'GT ליין', מחירה כשהיה 489,000 שקלים, לזו בעיקר 6 מושבים  – במרכז 2 מושבי קפטן בתפעול חשמלי – גם תאורת לד-מטריקס, חישוקי "21, כוונון חשמלי של גלגל ההגה; אותם נתוני סוללה וטעינה והטווח המוצהר 505 ק"מ.