פאר חשמלי – יותר מכל האחרים, ובהפרש

טסלה מכרה הרבה יותר רכבי פאר ברבעון השלישי של 2016

סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה, כי סיכום מכירות הרכב בארה"ב ברבע השלישי של 2016 מעלה כי טסלה מכרה יותר מכוניות פאר מאשר המתחרים שלה – ובפער ענק.
 
 
צילום: מנהל 
 
לפי הנתונים, מכרה טסלה בשלושת החודשים של הרבעון 9156 יחידות של דגם הפאר הכל-חשמלי שלה, מודל S. נתון זה גבוה ב-59% ממכירות הדגם בתקופה המקבילה אשתקד (5758 יחידות). המשמעות של נתון זה היא כי טסלה מכרה ברבעון השלישי 32% (שליש!) מכלל רכבי הפאר בארה"ב (Large Luxury Sedans; קבוצה הכוללת, לפי בלומברג, גם מכוניות סלון במהדורות מיוחדות או יקרות יחסית כמו מרצדס CLS, אודי A7, מזראטי גיבלי וכו').
 
 
במקום השני נמצאת מרצדס עם S קלאס: 4921 מכירות וירידה של 9%. במקום השלישי ב.מ.וו סדרה 7 החדשה, 3634 יחידות וזינוק של 219%; כלומר, טסלה מכרה 86% יותר מאשר מרצדס שבמקום השני, וסך המכירות שלה בסגמנט ברבעון הזה גדול מזה של מכוניות הדגל של מרצדס וב.מ.וו גם יחד(!) ב-7%.
 
 
בנוסף, מכרה טסלה ברבעון השלישי של 2016 לא פחות מ-5428 יחידות של רכב הפנאי הגדול והכל-חשמלי שלה, מודל X, נתון המהווה 6% מכלל המכירות בסגמנט זה. לפי מקורות בטסלה מסרו לבלומברג כי יותר יחידות של דגם X נמכרו פורשה קאיין וריינג' רובר, והדגם נמצא כעת במקום השביעי, אחרי דגמי פנאי גדולים של יצרני יוקרה אחרים.
 
צילום: מנהל

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.