מאזדה 3 החדשה, את מי זה באמת מעניין?
את כולם, מסתבר. ודלק מוטורס לא ממש צריכה להתאמץ בשביל להשאיר את ביצת הזהב שלה כמלכת המכירות, אבל רוני שטרן עדיין מבקש מהם להתאמץ קצת יותר. בשבילנו, הקונים
כבר מזמן לא הגיעה לכאן מכונית חדשה כל-כך חשובה ובה בעת כל-כך לא מעניינת. בתור מכונית, זאת אומרת. הרי כבר ברור שמהפכה אין כאן – הממדים דומים, יחידות הכוח דומות, האבזור של הגרסה הישראלית לא באמת השתפר והמערכות המעניינות (למשל ה-i-stop, המכבה את המנוע בעמידה לטובת חסכון בדלק) ייעדרו מארסנל הדגמים המצומק. אין בשורה, אין אפילו ציפייה או התרגשות, חס ושלום – הרי עתידה של ה-3 החדשה ידוע וברור לכל אם עברייה. אם שוב נסתמך על העבר כמורה הטוב ביותר לעתיד, נקבל שכמו ה-323, הלנטיס וה-3 היוצאת, יש לנו כאן עניין עם סתם עוד מלכת קניין.
ואל תשלו את עצמכם, ה-3 והלנטיס לא זכו להצלחה בגלל יתרונות מהותיים ביחס למתחרותיהן, אלא בזכות יבואן שהוא אשף בשיווק ומכירות, שידע לנצל טוב מכולם את עידן הליסינג המתמשך, זה האחראי להצפת הכבישים במשפחתיות-קבוצה-2 שנקנו בזול מהמרבה בהנחה. לפחות במקרה של ה-3 מדובר במכונית לא רעה בכלל, וזו חצי נחמה.