אנחנו לא מאלו שייכים לקבוצת האנשים שחושבים שכל המכוניות החדשות משעממות. למרות זאת, יש כמה מכוניות שייצורן פסק והיינו שמחים אם הן היו חוזרות אלינו היום. חלקן טובות מאלה שירשו אותן, אחרות פשוט לא קיימות יותר. אז הנה רשימה, חלקית כמובן, של מכוניות כאלה, אחת מכל סגמנט. הרגישו חופשיים לרשום לנו בתגובות איזה מכונית אתם הייתם מחזירים לחיים.
רנו קליאו ספורט דור 3.5
קליאו ספורט, לאחר מתיחת הפנים בדור השלישי, היא אחת מההוט-האצ' היותר אהובות עלינו. הגה טוב, התנהגות מעולה, ואם אפשר היה להיכנס לסוכנות ולקנות אחת כזו, היינו עושים את זה.
השיפורים שלנו ל-2017: שדרוג מסיבי לתא הנוסעים.
צילום: תומר פדר
יאריס TSהאמת שאנחנו לא באמת רוצים להחזיר את ה
יאריס עצמה, אלא יותר את מה שהאחרונה הייתה אחרונה להציע בשוק המקומי – מכונית מהנה לנהיגה במחיר נגיש.
השיפורים שלנו ל-2017: הנמכה בריאה.
צילום: תומר פדר
הונדה S2000
ההייפ גדול מהאוטו עצמו, אבל גם האוטו עצמו – גדול. בנוסף, חסרות בעולם מכוניות שמגיעות ל-9000 סל"ד. עכשיו הוסיפו את העובדה שגם היום, כל כך הרבה שנים אחרי שהוצגה (99'), היא נראית נהדר.
השיפורים שלנו ל-2017: הגה מתכוונן. אם אפשר, אז גם מעלה-מטה, וגם לפנים-אחור, כי כרגע הוא לא זז מילימטר.
צילום: תומר פדר איוו 9פשוט מהסיבה שמאז שהיא הלכה, לא הגיעה אף מכונית שיודעת לבצע כמו שהיא ידעה, איך שהיא ידעה ובמחיר כזה.
השיפורים שלנו ל-2017: דלקן או פזומט, כל השאר לא מעניין.
צילום: תומר פדר
פורד פוקוס דור ראשוןמשפחתית עם הגה באמת טוב, מתנהגת, ונוחה. קחו את הבסיס הזה, והחזירו לנו אותו ב-2017, באריזה מודרנית.
השיפורים שלנו ל-2017: כל מה שלא קשור להגה ולמתלים.
צילום: תומר פדר ב.מ.וו M3 E92הדור הקודם של ה-M3, עם יכולת אדירה ומנוע V8. ואם אפשר, אז שתחזור רק כידנית בבקשה.
השיפורים שלנו ל-2017: כלום.
צילום: תומר פדר אודי S8 V10חבילה מושלמת. מכונית פאר, עם שפע אבזור, מנוע אדיר ויכולת דינאמית שגורמת לך לחשוב שאתה נוהג ברכב קצר במטר וקל בחצי טון.
השיפורים שלנו ל-2017: תא הנוסעים של ה-S8 החדשה.
צילום: תומר פדר