מיצובישי לאנסר מסתערת על קבוצה 2

משפחתית יפנית חדשה מצטרפת לשוק הליסינג הישראלי, מיצובישי לאנסר. בתפריט, מנוע 1.5 ליטר והכי הרבה כריות אוויר בתמורה למחיר

כפי שכבר דיווחנו לכם לפני מספר שבועות, 'כלמוטור', יבואנית מיצובישי, מתחילה בשיווק הלאנסר החדשה בגרסת 1.5 ליטר. הדור החדש של הלאנסר הושק בארץ לפני כשנה עם מנוע 1.8 ליטר (143 כ"ס) ותיבת הילוכים רציפה. במהלך התקופה כ-2,000 מדגמי הדור החדש מצאו להם בית חם בקרב לקוחות פרטיים, כאשר עבור לקוחות ציי הרכב הוצע הדור הקודם. כעת מגיע לישראל הדור החדש עם מנוע צנום יותר –  1.5 ליטר (109 כ"ס) – ותג מחיר שממצב אותו אל מול לקוחות ציי הרכב.

בניגוד לגרסת ה-1.8 ליטר המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, גרסת ה-1.5 ליטר משודכת לתיבה אוטומטית קונבנציונאלית בעלת 4 יחסי העברה. צריכת הדלק המשולבת של גרסה זו עומדת על 14.3 ק"מ לליטר (בממוצע) ופליטת ה-CO2 על 168 גרם לק"מ. הציון הירוק של הלאנסר 1.5 ליטר הינו 182 כך שקבוצת הזיהום אליה היא שייכת הינה 7.

גרסת ה-1.5 ליטר תוצע בשתי רמות גימור: Invite שתימכר ב-115,000 שקלים ו-Instyle שתמחר ב-121,000 שקלים. כבר בגרסת הבסיסי אתם צפויים לקבל מערכת שמע הנשלטת מגלגל ההגה, ידית הילוכים בציפוי עור, מחשב דרך, חישוקי 16 אינץ' ועוד. באגף הבטיחות תמצאו את הכי הרבה כריות אוויר ביחס למחיר – 7 – שזו האחרונה מיועדת להגן על ברכי הנהג. בנוסף תמצאו בקרת יציבות אלקטרונית (ESP), בקרת אחיזה (ATC), בקרת חלוקת בלימה (EBD), חגורות בטיחות עם קדם מותחנים ועיגוני ISOFIX.
בגרסה המאובזרת יותר תמצאו בנוסף לאמור חישוקי סגסוגת, חבילת כרום, חיישני חניה אחוריים, דיבורית Bluetooth ופגושים ומראות צד בצבע הרכב.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.