גייגר קורבט ביטורבו: למען איכות הסביבה (Not)

אי אפשר להשאר אדישים ליצירה הירוקה של סדנת גייגר – וזה עוד לפני ששומעים את המספרים...

יש לפחות שתי סיבות מצוינות להתלהב מהקורבט Z06 המאד-משופרת הזו של סדנת גייגר (Geiger) הגרמנית. שתי הסיבות הללו שוכנות בתוך תא המנוע של הקורבט המדוברת, והכוונה כמובן לצמד מגדשי-הטורבו שהוסיפו אנשי גייגר ואשר אחראים חלקית לנתונים יוצאי-הדופן של המפלצת. מנוע ה-LS7 של הקורבט, שהוא V8 בנפח 7.0 ליטרים במקורו, הוגדל ל-7.6 ל' בתור התחלה, והוא קיבל גם ראשי מנוע חדשים כולל שסתומים, קפיצים, גלי זיזים וכן הלאה. מערכת פליטה בעלת נפש חופשיה ומשוחררת תרמה את שלה, ויחד עם צמד המגדשים המוזכרים לעיל ההספק קפץ ל-890 – שמונה-מאות-ותשעים – כוחות סוס, ב-6,100 סל"ד. המומנט המירבי? כ-96 קג"מ, המושגים ב-4,500 סל"ד. כדי לעמוד בעומסים, את הכוח האדיר מעביר מצמד חדש מחוזק וגל-הינע מסיבי פחמן. גייגר מצהירה על מהירות מרבית של 354 קמ"ש. פליטת CO2, תשאלו? ובכן משום מה לא הצלחנו למצוא את הנתון הזה בהודעה לעיתונות...
 
צילום: מנהל 
ברור שאי אפשר לשפר סתם ככה, בלי שכל העולם ידע, ולכן ציידה הסדנא את האולטרא-קורבט הזו בחלקי גוף תחליפיים מנופחים מעל מיתלים מונמכים, מוקשחים ומתכווננים, חישוקים מוגדלים, צמיגים רחבים (285/30 מלפנים, 345/25 מאחור), בלמים משופרים וכן הלאה. הצבע, כך מספרים לנו, הוא מסורתי של גייגר. את המחיר, לעומת זאת, לא מספרים לנו.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.